جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست وبلاگ یادداشت ها دکترمحمدی زاده استانداری درترازدولت انقلابی ؛قوی و مردمی /هدف از تخریب استانداربوشهرچیست؟


دکترمحمدی زاده استانداری درترازدولت انقلابی ؛قوی و مردمی /هدف از تخریب استانداربوشهرچیست؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

بوشهرما:سیدحسین جعفری

ویل للمطففین ؛ الذین اذااکتالوعلی الناس یستوفون واذاکالوهم وذنوهم یخسرون // سوره مطففین آیات 1تا3

وای برکم فروشان ؛ آنان که چون پیمانه و وزن می ستانند؛ پروکامل می ستانندوچون چیزی به مردم با پیمانه و وزن می دهندکم می گذارند.

حدود سه ماه پیش و  بعد از روی کار آمدن دولت قوی ومردمی  آیت الله رئیسی انتصاب شایسته و بحق جناب دکتر محمدی زاده از طرف هیات محترم دولت و اعتماد ریاست محترم جمهور ی  به وی درسمت سکانداری استانداری بوشهر ونماینده عالی سیاسی دولت در استان  ؛موجی از امیدواری را دربین مردم  ولایت مدار و دار الحماسه استان بوشهر ایجادنمود.

با نگاه به کارنامه  سردار پر افتخار دفاع  مقدس ؛مردی از جنس مردم  ؛ جهادی وانقلابی و نیز همرزم  ایثارگران ؛رزمندگان ؛ جانبازان ؛شهیدان گلکون کفن مدافعین امنیت ؛ مدافعین حرم ومدافعین ارزش های گران بهای انقلاب  می توان  همه ویژگی های  یک استاندار قوی ؛ مردمی و جهادی وانقلابی  را در وی به خوبی به نظاره نشست .

در مدت کوتاه سه ماهه گذشته تعیین  3 معاون هماهنگی امور  اقتصادی ؛ توسعه مدیریت و منابع انسانی  و هماهنگی امور عمرانی ونیز ابقاء معاون سیاسی ؛ امنیتی واجتماعی ؛ مشخص نمودن 8 فرماندار  جدید و نیز 6 مدیرکل ستادی در مجموعه  استانداری که از نیروهای پاکدست ؛ شایسته ؛ انقلابی ؛ جهادی ونیز همراه دولت به شمار می روند ؛ باعث شد تا مردم استان بیش از گذشته امیدوار  به آینده باشند .

مقایسه اقدامات و انتصابات  این استاندار انقلابی  در استان  بوشهر  نسبت به سایر استان های کشور نشان می دهد که استان بوشهر دراین موضوع از استان های پیشرو  به شمار می رود و و این موارد نشان می دهد که دکتر محمدی زاده نیز مانند رئیس جمهور محترم جناب دکتر رئیسی ؛ دغدغه ای بجز حل مشکلات و معضلات  مردم  ندارد.

حضور معاونین مردمی ؛ انقلابی  ولایت مدار  و متعهد وکاردان واز جمله  جناب دکتر ایرانی معاون سیاسی ؛ امنیتی و اجتماعی ؛ ولایی و شهید زاده که در مدت کوتاهی که دراستان بوشهر قبول مسئولیت نموده اند با دلسوزی  در چار چوب سیاست های دولت مردمی  ایران قوی  حضرت آیت الله رئیسی  صادقانه  در کنار استاندار بوده و تلاش های شبانه روزی وی مثال زدنی است. 

اما  پای بندی وی به ارزش های اسلامی ؛  انقلابی  ؛ جهادی وشایسته سالاری  ونیز  عدم باج دهی استاندارقوی انقلابی وجهادی به فرصت طلبانی که به دنبال تامین منافع شخصی خود ویا افراد دست نشان دهنده خود بودند؛ باعث گردید تا عده ای در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی و درفضای  حقیقی به تخریب این چهره انقلابی و مردمی روی بیاورند.

به راستی شخصیتی انقلابی تر ؛ جهادی تر ؛ پاکدست تر و باتجربه تر از ایشان برای هدایت  استان سراغ دارید ؟! آیا تخریب چنین شخصیتی که از سرمایه  های استان به شمار می رود چه منفعتی برای استان دارد ؟  گذشت تنها 3ماه از مدیریت وی در استان می تواند محک خوبی برای ارزیابی وی باشد؟

خوشبختانه نیروهایی که امروز در کنار استاندار  هستند به درستی مورد وثوق ؛ وفاق وتائید مردم استان و ستادهای مردمی رئیس جمهور محترم هستند و بدیهی است که مردم ولایت مدار و دارالحماسه بوشهر؛  فعالان سیاسی و انقلابی وسایر مردم  باید حداقل یکسال به وی فرصت دهندتا درفضایی آرام وبدون حاشیه و بدور از تنش  و تخریب سرمایه های استان  برای توسعه وپیشرفت  استان عقب نگه داشته شده بوشهر  گام بردارد و با اتحاد و هم افزایی و کمک های همه جانبه کارشناسان و دلسوزان  انقلابی  به این فرزند مخلص امام راحل و یار وهمراه مقام معظم رهبری  اجازه دهند  تا با  اقدامات انقلابی  خود زمینه  توسعه وپیشرفت استان را فراهم کنند  و در این صورت میتوان به آینده استان امیدوار بود.

مردم  مهمان نواز  استان زرخیز بوشهر  با  فرصت کافی دادن به این نیروی مخلص  بومی می توانند شاهد توسعه بیش از پیش استان بوشهر باشند و با بی صبری  وضعیتی را ایجاد نکنند تا خدای نکرده یک بار دیگر  بستر روی کار آمدن  یک نیروی غیر بومی و بی حال  وخنثی  را به عنوان سکاندار استانداری   فراهم  کنند  وبرخی به جای فرصت سوزی فرصت دهند  تا به مانند دولت دوازدهم   پشیمانی به بار نیاید .

 

پایان پیام//