چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403  -  7 ذي‌القعده 1445 -  15 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری ۱۰۵ آموزشگاه آزاد هنری در استان بوشهر فعال است


۱۰۵ آموزشگاه آزاد هنری در استان بوشهر فعال است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۰۵ آموزشگاه آزاد هنری در بخش‌های نمایش، موسیقی، تجسمی و خوشنویسی استان بوشهر فعالیت دارند.

 معصومه عباسی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سومین نشست شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری بوشهر در سال جاری ۶ پرونده تقاضای تأسیس آموزشگاه آزاد هنری مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: از این مجموع چهار پرونده در حوزه تجسمی و ۲ تقاضا در بخش نمایش در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان بود که در هر بخش با تأسیس یک آموزشگاه موافقت شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: این ۲ آموزشگاه می‌توانند پس از انجام مراحل بعد از موافقت در شورای نظارت و اخذ پروانه، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

وی اظهار کرد: در نشست‌های شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری علاوه بر بررسی پرونده‌های تقاضاکننده تأسیس آموزشگاه، فعالیت‌های آموزشگاه‌های فعال نیز ارزیابی می‌شود.

عباسی عنوان کرد: ۱۰۵ آموزشگاه آزاد هنری در بخش‌های نمایش، موسیقی، تجسمی و خوشنویسی استان بوشهر فعالیت دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های آزاد هنری نقش بی‌بدیلی در شناسایی، پرورش و معرفی ظرفیت‌های هنری دارند و به عنوان بازوی اجرایی اداره کل شناخته می‌شوند.