سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری معاون سیاسی استاندار بوشهر: دستگاه های اجرایی استان بوشهر در برنامه های هفته کتاب همکاری کنند


معاون سیاسی استاندار بوشهر: دستگاه های اجرایی استان بوشهر در برنامه های هفته کتاب همکاری کنند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.50 (1 رای)

بوشهرما:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این هفته به وظایف و اهدافی که برای آنان تدوین خواهد شد، همکاری لازم داشته باشند.

اکبر پورات بعد از ظهر یکشنبه در نشست کتابخانه های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: تصمیم گیری و پیگیری‌های لازم در خصوص زمین و احداث کتابخانه مرکزی بوشهر و تسریع در رفع موانع آن با جدیت دنبال خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین پروژه کتابخانه هایی که در سطح استان از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار هستند با دستور استاندار بوشهر در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب افزود: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این هفته به وظایف و اهدافی که برای آنان تدوین خواهد شد، همکاری لازم داشته باشند.

پورات بیان کرد: در سال جاری نیز از همه مردم و خیرین هم استانی و دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم که کتابخانه‌های عمومی را در تأمین منابع اطلاعاتی همراهی کنند و در این راه هر نوع کتاب و مجله که دیگر به آن نیاز ندارند را می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: پیگیری و هماهنگی‌های های لازم جهت برگزاری نمایشگاه کتاب در سال جاری در دست انجام است.

وی تاکید کرد: همچنین با برنامه ریزی و تدابیر صورت گرفته از محل مسئولیت‌های اجتماعی در راستای تجهیز کتابخانه های استان و خرید کتاب حمایت خواهیم کرد.

پورات با بیان اینکه رسالت اصلی نهاد کتابخانه های عمومی استان ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه در جامعه است گفت: تشویق و ترغیب مردم به مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان همه اقشار جامعه، رسالتی همگانی است که کمک و مشارکت سایر ارگان‌ها و ادارات را نیز می‌طلبد.

پایان پیام//