شنبه, 08 ارديبهشت 1403  -  18 شوال 1445 -  27 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری نخستین رویداد رقابتی پیشرفت حل مسئله «مردمی شو» به خط پایان رسید


نخستین رویداد رقابتی پیشرفت حل مسئله «مردمی شو» به خط پایان رسید

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: آئین اختتامیه نخستین رویداد «مردمی شو» رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله استان بوشهر با حضور گروه‌های جهادی از سراسر استان در بندر شیرینو بوشهر برگزار شد.

 دبیر برگزاری رویداد مردمی شو عصر جمعه در مراسم پایانی این رویداد پنج ماهه اظهار کرد: رویداد مردمی شو در ۲ مرحله اجرا شد که مرحله اول آموزش و توانمندسازی گروه‌های جهادی شرکت کننده بود.

حجت الله پارمان اضافه کرد: مرحله دوم نیز رقابت و مسابقه‌ای میان ایده‌های حل مسئله این گروه‌ها بود که از میان این گروه‌ها سه طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شدند.

وی بیان کرد: ایده‌ها و طرح‌های گروه‌های جهادی شرکت کننده در رویداد مردمی شو که نگاه مسئله محوری دارند در حد یک رویداد باقی نمی‌ماند و ما در کنار این گروه‌ها ایستاده ایم و از آنها حمایت خواهیم کرد.

پارمان افزود: این گروه‌ها با دغدغه و با همه انگیزه کنار مردم و کنار شهر خود ایستاده‌اند تا با مشارکت مردم یک مسئله‌ای از منطقه زندگی خود را حل کنند و امیدواریم بتوانیم از همه طرح‌ها تا رسیدن به مرحله‌ی اجرا حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: این رویداد یک ریل گذاری است تا همه مسؤولان، دستگاه‌ها، مجموعه‌های حمایتی و مسولیت‌های اجتماعی را در راستای حمایت از گروه‌های مسئله محور به خط کنیم
برای اجرای این طرح‌ها یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری عظیم برای آینده این استان بوشهر است.

در پایان این رویداد از گروه‌های برگزیده تجلیل شد که شامل گروه‌های زیر است.

گروه اول: گروه ریحانة الحسین از دشتستان به سرپرستی ایرج زاده

گروه دوم: گروه شهید دانشگر از کنگان به سرپرستی اسماعیل آبدانی

گروه سوم: گروه شهید محمد خواجه از دشتی به سرپرستی سیده معصومه حسینی مفرد