دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر: رفع مشکلات خانواده شهدا تکلیف مسئولان است


معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر: رفع مشکلات خانواده شهدا تکلیف مسئولان است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رفع مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های معزز شهدا تکلیف برای مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.

اکبرپورات  روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهیده رقیه حیاتی افزود: کم‌کاری مسئولان در خدمت رسانی به خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با تقدیم جان خود برای اعتلای ایران اسلامی، فداکاری کردند و تبیین فرهنگ شهادت امری لازم به شمار می‌رود.

پورات ادامه داد: شهدا چشم و چراغ این مملک هستند و خانواده آنان نیز نماد ویژگی های انسان تکامل یافته هستند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

وی یادآور شد: شهدای دوران دفاع مقدس وحدت، انسجام و همدلی را برای جامعه به ارمغان آوردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استاندار بوشهر در این دیدار ضمن بررسی مشکلات خانواده شهید حیاتی، دستور لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

در این دیدار لوح تقدیر و هدایایی به خانواده شهید اهدا شد.

شهیده رقیه حیاتی در سال ۱۳۶۴ در سن هشت سالگی بر اثر حمله هوایی رژیم صدام و اصابت موشک به منزل ایشان به شهادت رسید و به عنوان نخستین دختر بچه شهید شهر بوشهر لقب گرفت.

پایان پیام//