دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی فرماندار گناوه: لزوم بهبود کیفیت نان در گناوه/ نظارت‌ها دقیق و مستمر باشد


فرماندار گناوه: لزوم بهبود کیفیت نان در گناوه/ نظارت‌ها دقیق و مستمر باشد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.50 (1 رای)

بوشهرما: فرماندار گناوه با تاکید بر افزایش کیفیت نان گفت: گزارش جامع از وضعیت نانوایی‌های شهرستان گناوه با در نظر گرفتن همه جوانب تدوین و تهیه شود.

 محمدتقی صفری عصر دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه اظهار داشت: نان از اساسی‌ترین مواد غذایی مورد نیاز و استفاده سفره مردم است و بهداشت و سلامت و تغذیه مردم به آن بستگی دارد که باید در این زمینه دقت شود.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه نگاه‌ها برای خدمت رسانی‌ها به مردم نگاه بلند باشد، افزود: هر کدام از اعضای کارگروه، بنا به وظایفی که قانون برای آنها تعریف کرده است برای خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش کنند.

وی با تاکید بر نظارت هر چه بهتر بر کار نانوایی‌ها بیان کرد: در سامانه تخصیص آرد و مسائل نانوایی‌ها برای نظارت مستقیم فرماندار در صورت ممکن کد رهگیری ویژه تعریف شود که مشکلات را بهتر بتوان رصد و پیگیری کرد.

صفری بیان کرد: بازدید میدانی، نظارت دقیق و بازرسی‌های مستمر از نانوایی‌ها در زمینه بهداشت، سلامتی، مرغوبیت و کیفیت نان در دستور کار مجموعه کارگروه آرد و نان قرار داشته باشد.

وی گفت: ساعات کار و تعطیلی نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های متولی مشخص و به آنها و عموم مردم اعلام و اطلاع رسانی شود.

صفری یادآور شد: گزارش جامع از وضعیت نانوایی‌های شهرستان گناوه با در نظر گرفتن همه جوانب تدوین و تهیه و به فرمانداری ارائه شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: پیگیری پیرامون بهداشت نانوایی‌ها انجام شود و شبکه بهداشت گزارش کامل از شاغلان در نانوایی، وضعیت بهداشتی محیط داخل و بیرون و سایر موارد مرتبط با بهداشت همه نانوایی‌ها تهیه و ارائه شود

وی گفت: گزارشی از عملکردها در زمینه بهبود فعالیت نانوایی‌ها و روند پیشرفت کار در شهرستان و مقایسه سال گذشته با سال جاری و رفع مشکلات و وضعیت فعلی تهیه و به فرمانداری ارائه شود.