دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی امام جمعه بوشهر: امکانات تفریحی و درمانی برای بازنشستگان در استان بوشهر تقویت شود


امام جمعه بوشهر: امکانات تفریحی و درمانی برای بازنشستگان در استان بوشهر تقویت شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی و گردشگری برای بیمه‌شدگان بازنشسته تأمین اجتماعی در نقاط مختلف استان بوشهر فراهم شود.

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران تأمین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: باید زیرساخت‌های ارتباط تأمین اجتماعی توسعه یابد تا زمینه خدمات الکترونیکی این مجموعه بیش از پیش فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه کرد: امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی و گردشگری بیمه‌شدگان بازنشسته تأمین اجتماعی در نقاط مختلف استان بوشهر فراهم شود.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: این افراد که سال‌ها خدمات‌رسانی به جامعه هدف کرده‌اند اکنون نیاز به حمایت ویژه دارند.

لزوم حل مشکل ملوانان

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر خدمت به مردم را عبادت دانست و تصریح کرد: در دین مبین اسلام خدمت به مردم عبادت است و فعالیت مجموعه تأمین اجتماعی که یاری‌رسان و خدمات به مردم است عبادت محسوب می‌شود.

صفایی بوشهری حل مشکل ملوانان در حوزه بیمه تأمین اجتماعی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید چتر بیمه تأمین اجتماعی برای حوزه‌های گوناگون فراگیر شود و گسترش یابد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم بیان کرد: با توجه به اینکه برخی افراد ماهانه حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند لازم است تسهیلات لازم از جمله کمک خیران برای افراد کم درآمد استان در پرداخت حق بیمه فراهم شود.