دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی سرپرست بهزیستی استان بوشهر: طرح مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست در بوشهر آغاز شد


سرپرست بهزیستی استان بوشهر: طرح مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست در بوشهر آغاز شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: سرپرست بهزیستی استان بوشهر از آغاز اجرای قانون مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست توسط خانواده‌ها با هماهنگی دادگستری خبر داد.

 رضا محمودی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با هدف حضور کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در خانواده به صورت مهمان، تا تعیین تکلیف آنان برای بازگشت به خانواده زیستی یا فرزندخواندگی، بهزیستی استان آماده اجرای قانون مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست توسط خانواده‌های متقاضی می‌باشد.

محمودی ادامه داد: بر اساس قانون مراقبت موقت، زوجین و دختران بالای ۳۰ سال واجد شرایط، می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، متقاضی مراقبت موقت از کودکان نوزاد تا ۱۸ سال ساکن مراکز شبانه روزی شوند.

وی گفت: ه پس از بررسی وضعیت متقاضی و در صورت داشتن شرایط و طی مراحل قانونی توسط بهزیستی، کودک تحویل خانواده می‌شود و تا زمان تعیین تکلیف به صورت بازگشت به خانواده زیستی خودش یا نزد خویشاوندان یا فرزندخواندگی، به صورت مهمان در خانواده میزبان مراقبت می‌شود.

پایان پیام//