سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی به مناسبت هفته بسیج؛ ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان بوشهر افتتاح شد


به مناسبت هفته بسیج؛ ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان بوشهر افتتاح شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۵۰۰ واحد مسکن روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

 معاون بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر عصر دوشنبه در این آئین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: ۵۰۰ واحد مسکن در سطح روستاهای استان بوشهر با اعتبار هزار میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مهدی فخرایی افزود: این واحدهای مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اعتبار سال ۱۴۰۱ است که در تمامی روستاهای استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی یادآور شد: علاوه بر تسهیلات بانکی کمک‌های بلاعوض نیز در قالب تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد مستضعفان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و ۲ تُن میلگرد و ۱۰ تُن سیمان رایگان جهت ساخت این واحدهای مسکونی به اقشار کم درآمدی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند، پرداخت و اعطا شده است.

وی افزود: همچنین به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز به ازای هر واحد در قالب تفاهم‌نامه های فی مابین یک میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت احداث مسکن پرداخت شده است.

پایان پیام//