یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی رییس شورای شهر بوشهر: بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر جوابگوی حجم مراجعات شهروندان نیست


رییس شورای شهر بوشهر: بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر جوابگوی حجم مراجعات شهروندان نیست

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: رییس شورای شهر بوشهر گفت: ازدحام بیماران در اورژانس بیمارستان سلمان فارسی سازمان تأمین اجتماعی در کنار کمبود تخت در بخش‌های اورژانس و عمومی، یکی از عمده گلایه‌های شهروندان بوشهری است.

 وحید نیک روش بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان سلمان فارسی تنها بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در مرکز استان است که ۳۰ سال از قدمت آن می‌گذرد گفت: با توجه به توسعه شهر به ویژه محلات جنوبی که افراد ساکن آنکه اکثراً از قشر پایین می‌باشند این بیمارستان توسعه‌ای پیدا نکرده و جوابگوی مراجعات شهروندان نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهروندان برای دریافت خدمات بخش اورژانس ۲۰ تا ۳۰ نفر در نوبت استفاده از تخت بیمارستانی هستند که این شایسته مردم این استان نیست.

نیک روش با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در استان درآمدهای خوبی دارد که انتظار می‌رود مسؤولان این سازمان توجه جدی به توسعه زیر ساخت‌های درمانی داشته باشند.

وی از استاندار و مسؤولان تأمین اجتماعی درخواست کرد برای حل فوری این مشکل برنامه کوتاه مدت اتخاذ کنند و از ظرفیت سایر بیمارستان‌های شهر بوشهر استفاده کنند.