یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی در ایام نوروز نیز تیم‌های عملیاتی ویژه بر نحوه خدمات رسانی نظارت کامل دارند


در ایام نوروز نیز تیم‌های عملیاتی ویژه بر نحوه خدمات رسانی نظارت کامل دارند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

بوشهرما:استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امنیت مطلوب برای حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار بوشهرما، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر اظهار کرد: تمهیدات لازم از چند ماه پیش اندیشیده شده و در ایام نوروز نیز تیم‌های عملیاتی ویژه بر نحوه خدمات رسانی نظارت کامل دارند.

استاندار بوشهر گفت: مرغ، برنج، میوه، شکر و قند و سایر اقلام اساسی به طور کامل ذخیره سازی شده و علاوه بر تأمین نیاز مصرف داخل استان، پیش بینی لازم برای مصرف مهمانان و گردشگران نیز شده است.

محمدی زاده با تاکید بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در این ایام خاطر نشان کرد: ضمن رعایت حریم این ماه عزیز، مهمانان و گردشگرانی که بخاطر سفر، روزه نیستند باید خدمات لازم را دریافت کنند و البته روزه خواری در ملأ عام نباید داشته باشند و مراقبت جدی باید صورت‌گیرد.

وی افزود: پلیس با همراهی دستگاه‌های اجرایی بر این مساله نظارت کند تا ضمن رعایت حرمت ایام، مهمانان نیز دچار مشکل و سختی نشوند.

محمدی‌زاده بیان کرد: سال گذشته، در فصل گردشگری حدود هفت میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شد و بحمدالله هیچ‌گونه مساله امنیتی نداشتیم و گردشگران و مهمانان در امنیت کامل به تفریح پرداختند.

وی افزود: انتظار داریم که امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده، مشکل امنیتی برای مهمانان نداشته باشیم و رضایت خاطر مردم مناطق مختلف کشور را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر ابراز داشت: پلیس با قاطعیت با کسانی که قصد ایجاد ناامنی برای گردشگران را دارند برخورد کند و اجازه ندهد که محیط استان ناامن شود.

محمدی زاده بیان کرد: در شهرها و روستاها و اردوگاه‌ها و پارک‌ها و اماکن گردشگری و توریستی، مایحتاج مورد نیاز مسافران به طور کامل فراهم شده و مشکلی از بابت تأمین اقلام مورد نیاز گردشگران نداریم.