یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


۲ خوابگاه دخترانه دانشجویی در بوشهر تعطیل شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۲ خوابگاه دخترانه دانشکده الزهرا به دلیل کمبود چهار نیرو تعطیل شده است.

 شهناز پولادی شنبه‌شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار کرد: از سه خوابگاه دخترانه دانشکده فنی حرفه‌ای الزهرا بوشهر به دلیل کمبود چهار نیرو، ۲ خوابگاه آن با ظرفیت حداقل دویست نفر تعطیل است که باعث نارضایتی دانشجویان شده

وی با اشاره به اینکه دانشجویان زیادی از خارج و شهرستان‌های استان در این دانشکده تحصیل می‌کنند افزود: این دانشجویان به دلیل نبود خوابگاه مجبور به تردد روزانه یا اجاره خانه شخصی شده اند این در حالی است که دو خوابگاه این دانشکده با تمام امکانات بدون استفاده مانده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: مسئولین این دانشکده اعلام کرده‌اند که به دلیل موانع قانونی قادر به جذب چهار نیرو نیستند و در کمیته دانشجویی استانداری بوشهر هم موضوع مطرح شده اما تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.

وی افزود: شاهد برخی هنجار شکنی ها در شهر بوشهر هستیم که به دلیل عدم برنامه ریزی و نظارت دستگاه‌های ذیربط بوده است؛ اگر کسی تخطی کرده وظیفه خودش است پاسخگو باشد و شورای شهر نباید قربانی شود.

پولادی انتخاب آیت الله حسینی بوشهری و صفایی بوشهر در مجلس خبرگان و چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تبریک و خواهان توفیق روز افزون آنها در خدمت صادقانه به ایران اسلامی شد.