شنبه, 08 ارديبهشت 1403  -  18 شوال 1445 -  27 آوریل 2024


رییس کمیسیون بانوان شورای شهر بوشهر: وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تسریع در بهسازی پلاژ بانوان شد و گفت: وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود.

 خدیجه گرشاسبی صبح شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه توسعه فضاهای تفریحی ویژه بانوان و خانواده‌ها در دستور کار است اظهار کرد: اختصاصی شدن پارک بانوان و توسعه پارک‌های ساحلی و محله‌ای از مهمترین رویکردها است.

وی افزود: در راستای استفاده بیشتر بانوان از مواهبت دریا، پلاژ بانوان بعد از پایان کرونا راه اندازی مجدد شد که با استقبال بسیار خوب بانوان نیز مواجه شد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر به بانوان این پلاژ نیاز به بهسازی داشت که در فصل زمستان و تعطیلی آن اقداماتی صورت گرفته که درخواست داریم موارد باقی مانده نیز تسریع شود تا در ایام نوروز بتواند به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات بدهد و بانوان ما بتوانند در یک محیط امن از مواهب دریا استفاده کنند.

گرشاسبی اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری مطالعه پلاژ جدید بانوان نیز دیده شده که با مطالعه و مکان یابی از سوی مشاور شاهد احداث دومین پلاژ بانوان در شهر بوشهر خواهیم بود.

وی با اشاره گلایه مندی شهروندان از خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر گفت: در حالی روشنایی دو خیابان چمران و یادگار امام با مشارکت شهرداری و اداره برق صورت گرفت و مسؤولان اداره برق قول حل روشنایی معابر و خیابان‌ها دادند اما تعدادی از خیابان‌ها هنوز در تاریکی به سر می‌برند که درخواست داریم اداره برق توجه ویژه ای به این امر و حل مشکل روشنایی معابر شهری داشته باشد.