شنبه, 08 ارديبهشت 1403  -  18 شوال 1445 -  27 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست خواندنی ها سلطان و مافیای باربری هم در بوشهرپیداشد


سلطان و مافیای باربری هم در بوشهرپیداشد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

بوشهرما: بعداز انواع سلطان ها نوبت به مافیای باربری در بوشهررسید.

به گزارش "بوشهرما"به گفته یکی از کارشناسان این حوزه عده ای مافیادر تهران بارهای مردم را از باربری های مختلف اطراف ترمینال جنوب تهران که به مقصدشهرستان ها در حال ارسال است، تحویل گرفته وبا 5تا 6برابرقیمت مجدد بارنامه نموده و به مقصدشهرستان ها ارسال می کنند.

به گفته وی جالب تر اینکه عده ای هم در شهرستانها ومراکز استان ها بجای تحویل بار در انبار شرکت های مسافربری در ترمینال های مسافربری در جاههای مختلف شهر برخلاف قانون دفتر ودستک راه انداخته وزمینه تخلف بیشتر این اف راد را درتهران فراهم می کنند.

علیرغم مراجعه مکرر مردم به اداره کل حمل ونقل پایانه ها و اعتراض نسبت به این موضوع اولا این موضوع را خارج از حوزه کاری خود معرفی نموده و مردم را به اتاق اصناف مراکز استان ها ارجاع می دهند وبامراجعه مردم مسئولان اتاق می گویند: بار اندازها تحت نظر اتاق اصناف هستند و پایانه های ترمینال مربوط به سازمان حمل ونقل جاده ای است والبته باید بارها در ترمینال مسافربری تحویل مردم شود نه در مکان کسب وکار مستقل و این کار خلاف قانون است.

بعد از مراجعه مجدد به اداره کل حمل ونقل جاده ای اظهار می دارند: چون این کار در تهران اتفاق افتاده از دسترس ماخارج است وما کاری نمی توانیم بکنیم ضمن اینکه این قیمت ها توافقی است وهیچ گونه قیمت مشخصی ندارد وهرکس هرچی زورش برسد می تواند به مردم اجحاف نماید وهیچ دادرسی  برای مردم وجود ندارد.

در این راستا بطور مشخص یک کارتن کتاب که دوهفته پیش با مبلغ 140هزار تومان از تهران به بوشهر تحویل شده امروز این کارتن کتاب به 750هزار توان رسیده وهیچ کس هم پاسخگو نیست.

مسئولان هم اداره کل حمل ونقل جاده ای و اتاق اصناف مرکز استان باید پاسخگوی مردم باشند.

پایان پیام//