یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی طرح «فتحان» در استان بوشهر اجرایی می شود


طرح «فتحان» در استان بوشهر اجرایی می شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: طرح فتحان که در حوزه جمعیت و فرزند آوری در ذیل وزارت کشور بوده سال آینده شاهد اجرایی شدن آن در استان بوشهر خواهیم بود.

به گزارش  مهر، رقیه زنگنه نژاد بعد از ظهر جمعه در آئین افتتاح رویداد جامعه پرداز اظهار داشت: هم‌افزایی گروه‌های فعال در حوزه خانواده، جمعیت و هویت زن می‌تواند در شبکه‌سازی گروه‌های مردمی کمک کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: همچنین شناسایی و هم‌افزایی این گروه‌ها در انتقال داده‌ها و اولویت‌های حوزه زنان و خانواده از طریق دستگاه‌های اجرایی و حاکمیت به گروه‌های مردمی که در میدان هستند به نحو خیلی بهتر صورت خواهد گرفت.

زنگنه نژاد اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه جمعیت در استان بوشهر در همه شهرستان‌ها، شهرها و روستاها این است که بتوانیم کنشگران فعالی تربیت کنیم که با توجه به جامعه مخاطب و اولویت‌های فرهنگی، اجتماعی و آسیب‌های حوزه خانواده و زنان که در آن شهرستان وجود دارد، بتوانند یک نقشه عملیات خاص آن منطقه تعریف و ترسیم کنند و بر اساس آن نقشه عملیات، گفتمان و جریان سازی در حوزه جمعیت انجام دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: گروه‌ها و کنشگران فعال در حوزه بوشهر و دشتستان شناسایی کرده‌ایم و در حوزه توانمندسازی این گروه‌ها وارد عملیات خواهیم شد و بسته‌های حمایتی را برای مخاطبانی که در این طرح‌ها ورود کنند خواهیم داشت.