جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر جشن‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر برگزار می‌شود


جشن‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر برگزار می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر گفت: با حضور خدام رضوی در نقاط مختلف استان جشن‌های زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 غلامعلی فقیه صبح دوشنبه در جمع مدیران کانون‌های مرکزی خادم‌یاران رضوی شهرستان دشتی اظهار داشت: چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید از ۲۹ خرداد تا سوم تیرماه با حضور خدام رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال دو تیم از خدام رضوی در استان حضور پیدا می‌کنند و شهرستان‌ها را به دو گروه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس تقسیم شدند.

فقیه به برنامه‌های خدام نیز اشاره کرد و ادامه داد: جشن‌های زیر سایه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

مدیر کانون مرکزی خادم‌یاران رضوی شهرستان دشتی نیز از اجرای ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان توسط کانون‌های رضوی برگزار می‌شود.

حسین باغداری افزود: یکی از برنامه‌های خوب که توسط کانون نوجوانان رضوی برگزار می‌شود راه اندازی کاروان شادی نقاله زنی می‌باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه حفظ سلامت مردم در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

باغداری یادآور شد: یکم تیرماه شهرستان دشتی میزبان خدام رضوی خواهد بود و در این مدت برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از خانواده شهدای سلامت، تجلیل از گروههای جهادی، دیدار با خانواده‌های ایتام و محسنین و برگزاری جشن زیر سایه خورشید می‌باشد.