جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر طرح عهد جهاد تبیین در بوشهر آغاز شد


طرح عهد جهاد تبیین در بوشهر آغاز شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر از آغاز طرح عهد جهاد تبیین با رمز «لبیک یا زینب (س)» در بوشهر با مشارکت بانوان فرهیخته این استان خبر داد.

مائده پیامی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضرت زینب (س) پرچمدار جهاد تبیین بود، افزود: بهترین فرصت برای جهاد تبیین مجالس عزاداری سیدالشهداست و در همین راستا طرح عهد جهاد تبیین با رمز «لبیک یا زینب (س)» از اول محرم لغایت اربعین حسینی در بوشهر آغاز شد.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر اضافه کرد: مهم‌ترین علت ماندگاری کربلا حرکت تبیینی حضرت زینب (س) بود و از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب (س) در مسیر جهاد تبیین به تعبیر مقام معظم رهبری (دانا، خبیر و دارای معرفت والا) بودن آن حضرت است.

وی ادامه داد: این عملیات به منظور لبیک به مقام معظم رهبری نسبت به فرمان جهاد تبیبن و با رمز لبیک یا زینب (س) اجرا می‌شود و بانوان برای پیوستن به نهضت جهاد تبیبن عبارت (لبیک یا زینب سلام الله علیها) را به سامانه ارسال کنند.

وی افزود: حضرت زینب کبری (س) به عنوان یک زن تاریخ ساز و اثرگذار هم نقش بانوان را در تاریخ برجسته کرد و هم در عرصه مدیریت بحران به عنوان یک فرد موفق و الگو عمل کرد و از تهدیدها فرصت ساخت.

پیامی آغاز طرح عملیات عهد جهاد تبیین با رمز یا حضرت زینب (س) و با محوریت بانوان فرهیخته استان را لبیک به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری عنوان کرد.

پایان پیام//