دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403  -  5 ذي‌القعده 1445 -  13 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر اخبار تصویری مراسمات مذهبی برگزاری بزرگداشت یادواره شهدای پالایشگاه جم


برگزاری بزرگداشت یادواره شهدای پالایشگاه جم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:فرمانده بسیج ولیعصر (عج) شهرستان جم از برگزاری بزرگداشت یادواره شهدای پالایشگاه جم خبر داد.
  عبدالحسن زمانی شنبه‌ شب در نشست بسیجیان جم اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی اهتمام داشته و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

وی به برنامه‌های هفته بسیج در جم اشاره و خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند متعال و تلاش و همیاری تمامی کارکنان هفته بسیج امسال نیز مانند سال‌های گذشته با برنامه‌های مختلفی ادامه خواهد یافت.

فرمانده بسیج ولیعصر (عج) شهرستان جم تصریح کرد: غبارروبی قبر شهید گمنام در شهرک توحید آغازگر برنامه‌های این هفته بود که با حضور مدیرعامل پالایشگاه انجام شد.

وی افزود: به همین مناسبت تمامی خانواده‌های ساکن در شهرک توحید نیز می‌توانند در "سمینار خانواده و فضای مجازی" که به همت پایگاه مقاومت بسیج و با حضور سخنران برجسته کشوری برگزار می‌شود، شرکت کنند.

زمانی توجه به کیان خانواده و آگاهی‌بخشی در زمینه‌های مختلف روز برای کارکنان و خانواده‌های آنان در شهرک توحید را یکی از دغدغه‌های مهم بسیج دانست و ابراز امیدواری کرد این سمینار بتواند گام مهمی در این راستا باشد.

وی برگزاری بزرگداشت یادواره شهدای پالایشگاه جم در فرهنگسرای شهرک توحید را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و گفت: تمامی مسئولین و کارکنان به همراه خانواده‌های خود می‌توانند در این مراسم نیز حضور داشته باشند.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم، شهدای پالایشگاه را افتخار صنعت نفت و گاز کشور دانست و اظهار داشت: با گرامیداشت یاد و نام شهدا بدون شک قدردانی ناقابلی در مقابل جانفشانی‌های آن بزرگواران خواهیم کرد.

وی از تمامی بسیجیان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس خواست که در این مراسم سراسر معنوی شرکت فعال داشته باشند.

فارس