دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403  -  5 ذي‌القعده 1445 -  13 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی استاندار بوشهر: بسترلازم برای برگزاری انتخاباتی باکیفیت در استان بوشهر فراهم است


استاندار بوشهر: بسترلازم برای برگزاری انتخاباتی باکیفیت در استان بوشهر فراهم است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: استاندار بوشهر با بیان اینکه بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی باکیفیت فراهم است گفت: در استان بوشهر ۱۵۸ داوطلب تأیید صلاحیت شده و برای هر کرسی حدود ۴۰ نامزد انتخاباتی داریم.

 احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در نخستین جشنواره جهاد تبیین با اشاره به نقش روحانیت معزز در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: روحانیون از ابتدای مبارزات انقلاب اسلامی در کنار حضرت امام خمینی (ره) بودند و در شکل گیری و تثبیت و پیروزی انقلاب نقش غیر قابل انکاری داشتند.

وی افزود: روحانیون همواره در راستای اعتلای نظام اسلامی اهتمام داشته و بدون چشمداشتی در مسیر موفقیت اسلام و انقلاب، گام بر می‌دارند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حالی که شرق و غرب بسیج شده بودند، تا انقلاب به پیروزی نرسد، امام عظیم الشان با پشتوانه مردم در برابر رژیم پهلوی ایستاد و در ۱۲ بهمن ۵۷ با استقبال بیش از ۱.۵ میلیون نفر وارد کشور شد.

محمدی زاده بیان کرد: امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است و انتخابات اسفندماه با مشارکت حداکثری مردم و با سلامت کامل برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم خدمات بی نظیری به مردم ارائه کرده و بویژه در استان بوشهر شاهد اقدامات ارزشمندی در حوزه آب و راه و مسکن و درمان هستیم.

استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور مردمی، در کمتر از ۲ سال، سه بار به استان بوشهر سفر کرده و مصوبات ارزشمندی در راستای عمران و آبادانی استان تصویب و اجرایی شده است.

محمدی زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که از انتخابات باشکوه جلوگیری کند ابراز داشت: اطمینان داریم که بار دیگر با حضور گسترده و دشمن شکن مردم، نقشه دشمنان و معاندان، نقش بر آب می‌شود.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی مبتنی بر مردم است و یکی از راه‌های ارزیابی مردمی بودن نظام، مشارکت بالای مردم در انتخابات است که در انتخابات گذشته شاهد تحقق این مهم بوده‌ایم و بار دیگر در اسفندماه انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی باکیفیت فراهم است گفت: در استان بوشهر ۱۵۸ داوطلب تأیید صلاحیت شده و برای هر کرسی حدود ۴۰ نامزد انتخاباتی داریم که نشان دهنده رقابتی بودن انتخابات است.

وی افزود: در حالی که دشمن در صدد است، امنیت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد ولی اطمینان داشته باشید که انتخابات اسفند ماه در کمال امنیت و سلامت برگزار می‌شو