دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403  -  5 ذي‌القعده 1445 -  13 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی استاندار بوشهر: زمینه حضور حداکثری مردم استان بوشهر در انتخابات فراهم شود


استاندار بوشهر: زمینه حضور حداکثری مردم استان بوشهر در انتخابات فراهم شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:استاندار بوشهرگفت: در روزهای باقی مانده تا انتخابات ۱۱ اسفندباید همه پای کار باشند و اولویت همه انتخابات پیش رو باشد.

 احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در همایش شهرداران استان بوشهر در شهرداری گناوه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: نشست شهرداران از نشست‌های مهم است که باید به صورت دوره‌ای در همه مراکز شهرستان‌های استان برگزار شود.

استاندار بوشهر افزود: دین ما به ما آموخته که یادگیرنده باشیم و آموختن دانش و کسب تجربه مورد تاکید پیامبر (ص) و ادین اسلام است بنابراین از این نشست‌ها باید برای آموختن و کسب تجربه بیشتر استفاده کرد و کارهای موفق و فاخری که در شهرهای مختلف انجام شده را به نحو مناسب توضیح و استفاده کنید.

وی گفت: عمر مسئولیت کوتاه است و در این دوران مسئولیت، باید به گونه‌ای عمل کنیم که آثار مثبت و ماندگاری بر جا بگذاریم و مردم از ما راضی باشند.

محمدی زاده گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی در استان بوشهر تخصیص یافته که حدود ۳۸ درصد بودجه مصوب است و با پرداخت اعتبارات تملک دارایی و جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای، برای عمران و آبادانی استان گام بر می‌داریم و پروژه‌ها را در سراسر استان ادامه را داده‌ایم.

پرداخت ۳,۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری‌ها

استاندار بوشهر ابراز داشت: در سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر پرداخت شده که تا پایان سال، این مبلغ حداقل به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

استاندار بوشهر به شهرداران گفت: برای کسب درآمد پایدار در شهرداری کار و برنامه ریزی کنید و فقط منتظر ارزش افزوده نباشید و برای کسب درآمد از منابع دیگر تلاش کنید.

وی گفت: شهرداران حق آلایندگی را پیگیری کنند و هزینه‌های غیر ضروری را کاهش داده و در اجرای پروژه‌ها هزینه کنید.

استاندار بوشهر با اشاره به گزارش‌های ارائه شده شهرداران گفت: پروژه‌ها در برخی شهرداری‌ها خوب بود و برخی شهرداری‌ها نیز دچار عق ب ماندگی در پروژه‌ها هستند که باید بیشتر تلاش کنند.

همه پای کار انتخابات باشند

محمدی زاده با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم یازدهم اسفند ماه گفت: دشمن برای آنکه انتخابات شکل نگیرد و حضور مردم در انتخابات کاهش یابد تمام توان خود را بسیج کرده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی داری دشمنان خبیثی است و امروز در جهان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم که دست به قتل عام مردم در غزه می‌زند و مزدوران آمریکایی و اروپایی آنها را تشویق و به طور جدی از آنها حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: این شکل گیری جبهه حق و باطل در مقابل هم که همیشه در تاریخ بوده است و این وعده خداوند است که جبهه حق همواره پیروز و جبهه ظالم نابود می‌شود و این سنت الهی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از آمریکا، صهیونیست تا منافقین و سلطنت طلب‌ها همه دست به دست هم داده‌اند تا انتخابات باشکوه در ایران شکل نگیرد و حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد.

وی گفت: در برهه کنونی و در روزهای باقی مانده تا انتخابات باید همه پای کار انتخابات باشند و اولویت همه انتخابات پیش رو باشد و هر کاری که در این زمینه می‌توانید به صورت آتش به اختیار انجام دهید تا مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورید و مشارکت حداکثری را رقم بزنید.

وی گفت: همانگونه که آیت الله رئیسی در زمینه تاکید کردند ما طرفدار هیچ حزب، جناح و کاندیدی نیستیم و نه از کاندید خاصی حمایت و نه علیه فرد خاصی هستیم در استان بوشهر نیز سیاست ما همین است و هرکس را که نظام و دستگاه‌های مرتبط تأیید کنند برای ما هم مورد تأیید است و هرکس هم مردم به وی رأی دهند همان منتخب است و ما از رأی مردم و حق الناس دفاع و حمایت می‌کنیم.

وی گفت: در روزهای باقی مانده تا انتخابات همه باید بر انتخابات متمرکز و اقدام اساسی برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی انجام دهند.

وی گفت: فرمانداران مسؤول اجرای انتخابات هستند و در این زمینه برنامه ریزی کرده‌اند و باید در این روزها کارهای انجام شده را تشریح تا با حضور مردم بار دیگر دشمن ناکام شود.