دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403  -  5 ذي‌القعده 1445 -  13 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر: حضور در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد


مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر: حضور در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: حضور در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد.

اسماعیل سجادی منش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور در انتخاب دسیسه دشمنان را خنثی می‌کند اظهار کرد: استعمار در ۲۰۰ سال گذشته و استکبار در ۶۰ سال گذشته با کشور ایران با نگاه ایرانی بودن مسئله داشته است.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند برای ایران حضور پیدا کنید گفت: استکبار و استعمار نسبت به قدرت ایران و ایرانی، هراس و نگرانی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: دشمنان با دسیسه‌هایی که در سر می‌پرورانند می‌خواهند اطراف کشور، ترک‌ها و کردهای غیور، عرب‌های مجاهد، بلوچ‌های شریف و اقوام مختلف را با هم درگیر کنند.

سجادی منش اضافه کرد: حضور در انتخابات و حضور در پای صندوق رأی نشان می‌دهد ما یک ملت واحد هستیم و زیر یک پرچم بوده و دشمن استکبار و استعمار به خواب پلید خود مطمئناً دست نخواهند یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: برای خون شهدا از زمان کوروش و آرش و آدم‌هایی که برای حفظ خاک جان دادند تا زمان شهید نادر مهدوی شهید مدافع حرم احمدی جوان و شهدای سلامتی که جانشان را فدا کردند برای حفظ خاک از همه دعوت می‌کنم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مجدداً به دشمنانی که صدها سال با ایرانی بودن ما مسئله دارند، نشان دهند ما یک ملت واحدیم و در نقاط سخت پای‌کار ایران هستیم.