جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی تکمیل ورزشگاه 15هزار نفری هدیه دولت تدبیروامید به مردم بوشهر


تکمیل ورزشگاه 15هزار نفری هدیه دولت تدبیروامید به مردم بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: تکمیل ورزشگاه 15هزار نفری بوشهر که درسفرهفته گذشته رییس جمهوری به این استان مصوب شد، آرزوی 9ساله جامعه ورزشکاران و ورزش دوستان استان بود که دولت تدبیر و امید آن را به آنان هدیه کرد.

 

«احمد بهروزیان فر» روزدوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: پروژه ورزشگاه 15هزار نفری بوشهر ازمصوبات سفرهای استانی دولت نهم است که اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: برای تکمیل این پروژه 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که به دلیل نبود اعتبار این طرح اکنون نیمه تمام مانده است.

بهروزیان فر افزود: براساس مصوبه سفر دولت تدبیر و امید این پروژه باید در مدت دو سال آینده به بهره برداری برسد و در این ارتباط 

درسال آینده 60 میلیارد ریال اعتبار برای آن مصوب شده و مابقی اعتبار مورد نیاز نیز در سال 95 تامین می شود.

وی گفت: اکنون سیستم روشنایی، چمن و صندلی های این ورزشگاه نصب شده و عملیات محوطه سازی، برق رسانی، سیستم خنک کننده و کارهای ابنیه ای این پروژه باقی مانده که در صورت تامین اعتبار این پروژه تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به نیاز ضروری این استان، می طلبد برای پاسخگویی به مطالبات ورزشکاران و تیم های ورزشی بویژه فوتبال مسوولان زمینه تکمیل این پروژه را فراهم کنند.

وی گفت: نبود ورزشگاه مجهز در استان بوشهر باعث شده تیم های ورزشی برای تمرین در بوشهر با مشکل روبرو شوند به همین دلیل امیدواریم در دولت تدبیر و امید با بهره برداری از این پروژه به خواسته ورزشکاران استان جامه عمل پوشیده شود.

عملیات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر از سال 85 در زمینی به مساحت 18 هکتار آغاز شد و استفاده از اعتبارات طرح های مهر ماندگار دولت دهم به عنوان راهکار برون رفت این طرح از رکود و ایجاد شتاب در اتمام این طرح بزرگ ورزشی با توجه به نیازهای ورزشکاران و جایگاه ورزشی بوشهر در مسابقات تجویز شد ولی تاکنون این پروژه به اتمام نرسیده است.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته به استان بوشهر سفر کردند که در این سفر استانی مصوبات و توافق نامه هایی به ارزش 11 هزار میلیارد ریال برای توسعه این استان به تصویب رسید و تکمیل طرح ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر یکی از مصوبات مهم این سفر بود.