جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی برگزاری دوره آموزشی بدنسازی فوتبال در بوشهر


برگزاری دوره آموزشی بدنسازی فوتبال در بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:مسئول کمیته آموزش اداره کل ورزش و جوانان بوشهر از برگزاری یک دوره آموزشی در حوزه بدنسازی قدرت و استقامت و توسعه طی هفته آینده در بوشهر خبر داد.
 علی آزاده‌فر ظهر امروز در کارگاه آموزشی مربیان فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: دانش‌افزایی در حوزه فوتبال یکی از رکن‌های اساسی این حوزه است.

آزاده‌فر افزود: بسیاری از مربیان فکر می‌کنند که با گرفتن مجوز و گواهی مربیگری همه چیز تمام شده و به آخر خط رسیده‌اند در حالی که آزمون‌ها و تست‌های زیادی در پیش است که اگر بخواهیم در این مسیر به جایی که مورد دلخواه است برسیم باید سعی و تلاش همیشگی داشته باشیم.

مسئول کمیته آموزش اداره کل ورزش و جوانان بوشهر به استراتژی هیئت فوتبال استان در آموزش‌های مربیگری فوتبال اشاره کرد و تصریح کرد: سعی داریم تا شرایط برای افرادی که می‌خواهند مربی شوند فراهم شود.

آزاده‌فر با تاکید بر اینکه رکن و اساس جامعه فوتبال مربیان هستند، بیان کرد: شاید در این دوره‌ها کمبودهایی باشد ولی ما نشان می‌دهیم که این حرکت می‌تواند برای فوتبال آینده‌ای بهتر فراهم آورد.

وی گفت: درس‌هایی که در این دوره‌ها گذرانده می‌شود فرصت‌هایی ایجاد می‌کند تا با اتحاد و در کنار همدیگر مسیری تبیین شود و رو به‌جلو هدایت شویم.

آزاده‌فر در پایان از برگزاری یک دوره آموزشی در حوزه بدنسازی قدرت، استقامت و توسعه با نیم نگاهی به فوتبال پایه هفته آینده در بوشهر خبر داد.

فارس