جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی شاهین بوشهر و برق شیراز به تساوی رضایت دادند


شاهین بوشهر و برق شیراز به تساوی رضایت دادند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال، تیم‌های شاهین بوشهر و برق شیراز به تساوی رضایت دادند.
 عصر امروز از هفته چهارم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور دو تیم شاهین بوشهر و برق شیراز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی رضایت دادند.

ابتدای این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند اما در ادامه شاهین تیم میزبان بود که موفق به خلق چند موقعیت خطرناک روی در دروازه حریف شد.

در دقیقه 21 این دیدار میعاد محمدحسینی با یک ضربه کاشته توپ را مستقیم وارد کنج دروازه برق شیراز کرد تا شاهین با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

نیمه دوم این دیدار جریان بازی به سود تیم برق پیش رفت تا در نهایت حسین شجاعی در شلوغی محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را به تیر افقی دروازه شاهین زد و توپ پس از برخورد با زمین وارد دروازه شاهین شد تا بازی به تساوی برسد.

تیم شاهین پس از چند حمله خطرناک که راه به جایی نبرده بود در دقیقه 77 این دیدار صاحب یک موقعیت پنالتی شد که عماد نبی‌پور کاپیتان این تیم موفق به باز کردن دروازه نشد و مجتبی افشاری پنالتی را مهار کرد.

در ادامه دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر مرتکب شدند ولی موفق به گل‌زنی نشد و بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

بهروز رنجبر به عنوان داور اول با کمک‌های خود عبدالحسین شریفی و موسی وصال این دیدار را قضاوت کرد. نادر شکوهی سرپرست برق شیراز نیز در اواسط نیمه دوم به دلیل اعتراض بیش از حد به تیم داوری از زمین بازی اخراج و از روی سکوها ادامه بازی را دنبال کرد.

گفتنی است شاهین دو بازی خانگی متوالی را پیش دارد و در بازی بعد خود شنبه میزبان تیم استانداری کرمانشاه خواهد بود.

فارس