جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی خورموج میزبان مسابقات فوتبال ساحلی کشور شد


خورموج میزبان مسابقات فوتبال ساحلی کشور شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: شهردار خورموج گفت: مسابقات فوتبال ساحلی کشور به میزبانی این شهر برگزار خواهد شد.

 احمد شیخیانی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح زمین فوتبال ساحلی شهر خورموج که با حضور فرماندار دشتی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت هزارو ۳۴۴ متر مربع در ضلع شرقی پارک مفتون ساخته شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۱۰ پروژه عمرانی به بهره برداری رسیده که زمین فوتبال ساحلی یکی از این پروژه ها است  که امروز با حضور فرماندار شهرستان افتتاح شد.

شیخیانی با بیان اینکه  اعتبار این پروژه بالغ بر یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: در چند روز آینده مسابقات فوتبال ساحلی کشور به میزبانی شهر خورموج برگزار خواهد شد که این موضوع برای اولین بار صورت می گیرد.

شهردار خورموج تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و تعامل خوبی که بین مدیران شهرستان به ویژه فرماندار وجود دارد کارهای خوبیدر سطح شهر انجام شده است.

وی افتتاح ترمینال مسافربری خورموج، خیابان پیامبر اعظم(ص)، خیابان شهدا، بیست متری مهر، تعریض بلوار ورودی، روکش خیابان اصلی، زیر سازی آسفالت کوچه و معابر، زمین فوتبال ساحلی، اصلاح میدان امام(ره) و پارک محله ای  از مهمترین پروژه های مورد بهره برداری در شهر خورموج عنوان کرد.

شیخیانی  با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهر خورموج در حال حاضر ۹ متر مربع است افزود: در یکسال گذشته تعداد زیادی پارک محله ای در نقاط مختلف شهر احداث شده وتوانسته  رضایتمندی خوبی ایجاد کند.مهر