جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی تیم فوتسال بوشهر قهرمان لیگ فوتسال استاندارد ایران شد


تیم فوتسال بوشهر قهرمان لیگ فوتسال استاندارد ایران شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: سرپرست ورزش اداره کل استاندارد استان بوشهر گفت: تیم فوتسال اداره کل استاندارد استان بوشهر، چهارمین قهرمانی لیگ فوتسال سازمان ملی استاندارد را جشن گرفت.

سرپرست ورزش اداره کل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد گفت: در این رقابت‌ها که هر سال به مناسبت ایام الله دهه فجر و به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود، امسال بیش از 300 نفر در قالب 20 تیم در استان البرز با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به تمرینات سخت و منسجم استاندارد بوشهر از ابتدای آذر ماه امسال، گفت: برای تداوم قهرمانی بوشهر در این مسابقات، هر هفته دو جلسه تمرین برگزار کردیم که این تمرینات از سه ماه مانده به آغاز لیگ سراسری فوتسال استاندارد، با شدت و جدیت بیشتری انجام می‌شود.

فقیه از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم و افرادی که در رسیدن فوتسال استاندارد بوشهر به این جایگاه تلاش کردند قدردانی کرد و افزود: تیم استاندارد بوشهر با به ثمر رساندن 32 گل و دریافت تنها 4 گل، تمام رقبا را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، ضمن این که آقای گلی مسابقات توسط مصطفی پورصفری با 8 گل زده از آن تیم استاندارد بوشهر شد.

در این آیین از ورزشکاران تیم فوتسال استاندارد بوشهر تجلیل شد.تسنیم