جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی باشگاه ایران جوان بوشهر از محل کمک‌های مردمی اداره می‌شود


باشگاه ایران جوان بوشهر از محل کمک‌های مردمی اداره می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر با بیان اینکه بخت بالایی برای صعود ایران جوان متصور هستیم گفت: باشگاه ایران جوان بوشهر از محل کمک‌های مردمی اداره می‌شود.

وی افزود: در موقعیتی از مسابقه، با مدافعان حریف 7 در برابر2 شدیم اما از این موقعیت استفاده نکردیم البته آن‌ها هم تیمی فیزیکی بودند و موقعیت‌های خوبی داشتند و دروازه‌بان امروز درخشان ظاهر شد.

سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر گفت: بازی‌های آینده بازی‌های سختی است و همه تیم‌ها زحمت کشیده‌اند تا به این مرحله رسیده‌اند و هر چه در توان دارند رو می‌کنند اما بخت بالایی برای صعود ایران جوان متصور هستیم و از ابتدا تیم را برای صعود بستیم.

کبگانیان بیان کرد: هدف ما لیگ بر‌تر است و شک نکنید که همه تلاشیمان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم چنان که پیش از این در دور گروهی، تیم نخست گروه‌مان شده بودیم و در پلی آف هم تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان را حذف کردیم.

وی عنوان کرد: می‌دانستیم که مسابقات در قم در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود و به همین دلیل طی 20 روز اخیر، تمریناتی را در بوشهر در زمین‌های چمن مصنوعی برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر خاطرنشان کرد: باشگاه ایران جوان مشکلات مالی زیادی دارد و تیم ما به سختی مهیای این مسابقه شده زیرا ایران جوان حامی مالی خاصی ندارد و از محل کمک‌های مردمی اداره می‌شود.تسنیم