جمعه, 14 ارديبهشت 1403  -  24 شوال 1445 -  3 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی طرح جامع ورزش استان بوشهر اجرایی می‌شود


طرح جامع ورزش استان بوشهر اجرایی می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: استاندار بوشهر گفت: در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر برای حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی، طرح تدوین شده جامع ورزش استان بوشهر به زودی اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ورزش به سالم سازی جامعه کمک شایانی می‌کند، افزود: تقویت هیئت‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های استانی قرار دارد که در این راستا نشاط و پویایی استان در پی دارد.

سالاری افزود: برای نشاط جامعه، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در راستای تقویت هیئت‌های ورزشی در اولویت است.

وی تصریح کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان در راستای کمک به ورزش استان طرح‌هایی تصویب شد که در حال حاضر طرحی جامع در این راستا در استان تدوین شده که بزودی برای حمایت به ورزش استان اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید اعتبارات هیئت‌های ورزشی افزایش قابل توجهی یابد، تاکید کرد: امسال کمک به ورزش همگانی و قهرمانی در برنامه‌های استانی گنجانده شده است، که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی استان را برطرف کنیم.

سالاری با تاکید بر اینکه باید به ورزش پایه نگاه ویژه‌ای شود، عنوان کرد: نونهالان و نوجوانان ورزشکار امیدهای آینده ما در ورزش‌های قهرمانی هستند و باید در این مرحله مورد توجه و حمایت قرار گیرند تا به خوبی استعدادهای آنها شکوفا شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه سومین اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در بوشهر برگزار شده است، گفت: امیدواریم همانند سال گذشته که این تیم عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد، امسال نیز شاهد قهرمانی آنان در میدان آسیایی باشیم.تسنیم