جمعه, 14 ارديبهشت 1403  -  24 شوال 1445 -  3 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی هیئت‌های ورزشی استان بوشهر تقویت می‌شوند


هیئت‌های ورزشی استان بوشهر تقویت می‌شوند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهر ما: استاندار بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از بخش ورزش استان بوشهر گفت: هیئت‌های ورزشی استان بوشهر تقویت می‌شوند.

 مصطفی سالاری بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور در تمرینات تیم ملی نونهالان تکواندو در بوشهر اظهار داشت: حمایت از ورزش استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم و امیدواریم با این حمایت‌ها شاهد توسعه ورزش در استان باشیم.

وی از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان خبر داد و افزود: به منظور توسعه فضاهای ورزشی، در سال گذشته طرح ساخت زمین چمن مصنوعی در همه روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت استان را اجرا کردیم.

استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و بیان داشت: طرح جامع ورزش استان بوشهر تدوین شده است و به زودی اجرایی خواهد شد که در توسعه ورزش استان نقش بسزایی دارد.

افزایش اعتبارات هیئت‌های ورزشی

وی از تقویت هیئت‌های ورزشی استان بوشهر خبر داد و افزود: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر دستاوردهای بسیار مهمی داشت که برخی از این مصوبات کمک شایانی به عرصه ورزشی استان بوشهر خواهد کرد.

سالاری با تاکید بر لزوم افزایش اعتبارات هیئت‌های ورزشی، تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در سطح استان بوشهر به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اجرا خواهد شد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب شاهد تحقق این خواسته‌ها باشیم.

وی به اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در بوشهر اشاره کرد و افزود: خوشحالیم که این اردو در استان بوشهر برگزار شده است و امیدواریم این تیم با کسب آمادگی مناسب بتواند به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.مهر