پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403  -  23 شوال 1445 -  2 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی طرح ساماندهی وحمایت ازهیات های ورزشی استان بوشهر تدوین شد


طرح ساماندهی وحمایت ازهیات های ورزشی استان بوشهر تدوین شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از خواسته های ورزشکاران این استان حمایت از آنها است که این مهم در سفر رییس جمهوری مورد توجه قرارگرفت و اکنون طرح ساماندهی و حمایت از هیات های ورزشی تدوین شده است.

 

 روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد بهروزیان فرد افزود: با اجرایی شدن این طرح، حمایت های گوناگون از ورزشکاران و هیات های ورزشی در استان بوشهر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: یکی از مطالبات مهم ورزشکاران راه اندازی پیست تارتان بود که با پیگیری های به عمل آمده این مهم محقق شد و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهربا شش هزار و 400 متر مربع تا پایان فروردین ماه به بهره برداری می رسد.

بهروزیان فرد ادامه داد: پیست یاد شده با سرمایه گذاری 19 میلیارد ریال ساخته شده که ضخامت آن 13 میلی متر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان این که احداث پیست تارتان کاری ارزشمند برای ورزشکاران است افزود: اهمیت و نقش دو و میدانی در میان سایر رشته های ورزشی انکار ناپذیر است و ایجاد پیست تارتان نقشی مهم در شکوفا شدن استعدادهای قهرمانی ورزشکاران این رشته دارد.

بهروزیان فرد یادآور شد: پیست های تارتان در کاهش خطرات ورزش دوومیدانی موثر است طوری که قابلیت انعطاف آن حدود 30 درصد از ضربه را خنثی می کند و اصطکاک نسبی سطح و قابلیت انعطاف آن مانع از آسیب جدی و وسیع به سطح بدن ورزشکار می شود. ایرنا