پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403  -  23 شوال 1445 -  2 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی مجتمع‌های ورزشی ویژه بانوان استان بوشهر ساخته شود


مجتمع‌های ورزشی ویژه بانوان استان بوشهر ساخته شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بر ساخت مجتمع ورزشی برای بانوان استان بوشهر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه در گرو نقش آفرینی جوانان است تصریح کرد: جوانان موثرترین و فعال‌ترین قشر جامعه محسوب می‌شوند و توجه به این قشر جامعه به عنوان سرمایه اصلی اجتماع در اولویت برنامه‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه ورزش یک علم محسوب می‌شود گفت: عرصه ورزش بیشتر در اختیار جوانان قرار دارد که این مهم نشان می‌دهد باید به این قشراز جامعه به صورت علمی توجه جدی شود.

حقیقی، با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های ورزشی افزود: بخش عمده‌ای از جوانان جامعه بانوان تشکیل می‌دهند که لازم است به زیرساخت‌های ورزشی این قشر توجه ویژه شود.

وی، بر ساخت مجتمع ورزشی برای بانوان استان بوشهر تاکید کرد و گفت: با توجه به نیازجوانان ورزشکار بانو در استان بوشهر ساخت مجتمع‌های ورزشی برای قشر از جامعه ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر بررسی وضعیت موجود ورزشی استان تصریح کرد: باید وضعیت فضاهای ورزشی استان بوشهر از جمله کمبودها، کاستی‌ها و ظرفیت‌های موجود بررسی شود تا بتوان بر اساس آن برنامه ریزی لازم برای برطرف کردن مشکلات انجام داد.

حقیقی، با اشاره به اینکه شاخص‌های ورزشی در استان بوشهر ارتقاء می‌یابد خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود امسال، سال پویایی در ورزش استان بوشهر باشد.

وی با تاکید بر عملیاتی شدن برنامه‌های ورزشی در حوزه ساخت و ساز بیان کرد: با بررسی وضعیت ظرفیت ورزشی استان بوشهر می‌توان با مشارکت دیگر دستگاههای اجرایی کمبودها را جبران کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: مدیران  حوزه ورزش استان بوشهر عملکرد خوبی در سال گذشته از خود نشان دادند که برای برطرف شدن نیازهای ورزشی جوانان براساس تدوین برنامه حمایت‌های لازم انجام می‌شود.تسنیم