پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403  -  23 شوال 1445 -  2 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی مربیان برتر فوتبال استان مشخص شدند+تصاویر


مربیان برتر فوتبال استان مشخص شدند+تصاویر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 بوشهرما: در جلسه کانون مربیان استان که شب گذشته با حضور اعضای هیات مدیره و رییس کانون مربیان استان در محل جدید دفتر کانون واقع در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد 3 تن ازمربیان برتر استان که در سال 93 با تیم های خود خوش درخشیدند تقدیر شد.


به گزارش "ورزش بوشهر" به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر:در جلسه کانون مربیان استان که شب گذشته با حضور اعضای هیات مدیره و رییس کانون مربیان استان در محل جدید دفتر کانون واقع در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد 3 تن ازمربیان برتر استان که در سال 93 با تیم های خود خوش درخشیدند تقدیر شد.

این مربیان شامل مسعود احمدی سر مربی تیم جوانان شاهین بوشهر که با این تیم راهی لیگ برترشد ،فاضل کبگانیان سرمربی تیم امید ایرانجوان بوشهر که این تیم نیز به رقابتهای لیگ برتر امید راه یافت و زهرا شریفیان سرمربی تیم قائم بوشهر که این تیم راقهرمان فوتسال استان کرد و راهی رقا بتهای کشوری شد.

این سه نفر جهت مربیان برتر استان به کانون مربیان کشور معرفی شدند، مرحله کشوری انتخاب مربیان برتر استانهای کشور 29 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

در این آیین رییس کانون و اعضای هیات مدیره کانون مربیان استان از زحمات مدیر کل ورزش و جوانان استان در فراهم نمودن مکان جدید برای اعضای مربیان استان قدردانی نمودند.