جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی بالهای شاهین بوشهرشکست/چشم مسئولین روشن


بالهای شاهین بوشهرشکست/چشم مسئولین روشن

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:در ادامه سریال سقوط‌های شاهین، این تیم بوشهری به رقابت‌های زیرگروه لیگ دسته سه کشور سقوط کرد.

 

تیم فوتبال شاهین بوشهر پس از وقفه‌ای یکساله بار دیگر و این بار با حضور در لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور به صحنه فوتبال کشور بازگشت، اما این حضور مجدد نیز با ناکامی تکراری سال‌های گذشته همراه شد.

تیم فوتبال شاهین بوشهر، در گروه 2 لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور در گروهی 12 تیمی هم اکنون از 20 بازی انجام شده صاحب 5 پیروزی، 5تساوی، 10 باخت و 20 امتیاز است و با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول و فاصله امتیازی دیگر رقیبان، در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها سقوطش به زیر گروه لیگ دسته سه مسجل شده است.

شاهین بوشهر که از اوائل دهه 80 با جهشی چشمگیر از قهرمانی لیگ استان در سال 88 خود را به لیگ برتر رساند و با حضور سه ساله‌اش در لیگ برتر شور و نشاط خاصی به جوانان این دیار بخشیده بود، در سال 1391 با سقوط به لیگ دسته لیگ سریال سقوط‌هایش آغاز شد تا اینکه هم اکنون خود را پائین‌ترین سطح فوتبال کشور می‌بیند.

این سرنوشت تیمی است که می‌توانست با مدیریتی صحیح تحویل عظیم در فوتبال استان و حتی جنوب کشور ایجاد کند، اما با بی‌تدبیری تمام، عدم برنامه‌ریزی نامناسب و عدم استفاده از افراد دلسوز و کارشناس فرصتی استثنایی را برای توسعه و پیشرفت فوتبال در منطقه را از دست داد.فارس