جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی تورنمنت چهار جانبه فوتبال گرامیداشت شهید مهدوی در بوشهر برگزار شد


تورنمنت چهار جانبه فوتبال گرامیداشت شهید مهدوی در بوشهر برگزار شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص ملی شهید نادر مهدوی تورنمنت چهارجانبه فوتبال در استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر دارای مشکلات و بدهی مالی است، تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های انجام شده هیئت فوتبال استان بوشهر تضمین پرداخت بدهی این تیم برعهده گرفت تا بتواند در بازی‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور یابد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از کمک استانداری بوشهر به تیم ایران‌جوان بوشهر خبرداد و گفت: استانداری بوشهر برای حل مشکلات تیم ایران‌جوان بوشهر مبلغ 500 میلیون تومان مصوب کرده است که تاکنون 250 میلیون تومان آن پرداخت شده و مابقی نیز در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ دسته اول کشور پرداخت می‌شود.

نجفی با اشاره به برگزاری تورنمنت چهارجانبه مسابقات فوتبال شهید شاخص ملی شهید نادر مهدوی بیان کرد: در راستای تکریم به جایگاه و قداست شهدای گرانقدر اسلام و با توجه به شاخص شدن شهید هم‌استانی به‌عنوان شهید شاخص ملی با همکاری فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، ادارکل ورزش و جوانان استان بوشهر و شهرداری بوشهر مسابقات چهارجانبه‌ای در استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: پس از سه روز برگزاری این مسابقه تیم منتخب پیشکسوتان بوشهر قهرمان شد و در این یادواره از خانواده شهید نادر مهدوی، سردار مبارزه با آمریکا در آب‌های خلیج فارس تجلیل شد.