جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی مدیرعامل ایرانجوان بوشهر: هواداران این تیم را تنها نگذارند


مدیرعامل ایرانجوان بوشهر: هواداران این تیم را تنها نگذارند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهر ما: مدیرعامل تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: با توجه به برگزاری نخستین دیدار خانگی این تیم درلیگ دسته اول کشور در روزجاری از هواداران انتظار حمایت پر شور داریم.

 

رضا فرهمند نیا روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: برای این دیدار محروم و مصدومی نداریم و آماده ارایه یک بازی خوب از سوی تیم ایرانجوان هستیم.
وی اضافه کرد: هواداران تیم محبوب و با سابقه ایرانجوان همیشه یکی از ارکان اصلی موفقیت های این تیم بوده اند که بدون شک حضور امروز آنها باعث انگیزه بیشتر بازیکنان برای کسب برد خواهد بود.
فرهمند نیا در ارتباط با میزان بدهی های باشگاه ایرانجوان بوشهر نیز یادآور شد: میزان بدهی این باشگاه به بازیکنان فصل قبل که رای کمته انضباطی را گرفته اند، 10 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: مقرر شده با ایجاد یک زمان بندی مناسب بدهی ها تقسیط شده و تا پایان این فصل میزان بدهی یاد شده را پرداخت کنیم.
فرهمند نیا بیان کرد: به منظور زیر فشار قرار نگرفتن باشگاه ایرانجوان با بازیکنان طلبکار مذاکراتی را برای فرصت بیشتر به این تیم انجام خواهیم داد.
وی گفت: سایر هزینه های باشگاه از جمله هزینه های ایاب و ذهاب، هتل و بدهی بازیکنانی که رای کمیته انضباطی را نگرفته اند نزدیک به 50 میلیارد ریال پیش بینی شده که باید زمینه پرداخت آن فراهم شود.
ایرانجوان بوشهر از سری مسابقات دسته یک فوتبال کشور هفته گذشته در آبادان برابر صنعت نفت این شهر متحمل شکست شد و امروز در نخستین دیدار خانگی خود دراین فصل دراستادیوم شهید بهشتی بوشهر به مصاف خونه به خونه مازندران خواهد رفت.