جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی سرمربی شاهین : پیگیر تعویق بازی های این تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور هستیم


سرمربی شاهین : پیگیر تعویق بازی های این تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور هستیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهر ما: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور پیگیر تعویق بازی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر هستیم.

 

اصغر کامیاب روزسه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه روز گذشته وضعیت حضور تیم شاهین در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور مشخص شده است، انتظار داریم با درخواست تعویق بازی های این تیم موافقت شود.
وی ادامه داد: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در مسابقات یک اردو بیرون از استان پیش بینی کرده ایم که در صورت آغاز بازی ها در پنجم مهر قادر به برگزاری این اردو نخواهیم بود.
کامیاب در ارتباط با بازیکنان انتخاب شده برای حضور در تیم شاهین بوشهر اظهارکرد: از زمان آغاز تمرینات تاکنون بیش از 100 بازیکن مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است و هم اکنون تمرینات شاهین با حضور 30 بازیکن بومی در حال برگزاری است.
وی افزود: با ادامه روند تمرینات، تعدادی از این بازیکنان خط خورده و با جذب چند بازیکن غیربومی ترکیب نهایی برای حضور در مسابقات لیگ دسته دو را اعلام خواهیم کرد.
کامیاب با بیان اینکه اولویت اصلی تیم شاهین استفاده از ظرفیت های بومی است یادآور شد: با توجه به اینکه بیشتر تیم های فوتبال کشور ترکیب نهایی خود را مشخص کرده اند برای جذب بازیکن باکیفیت با مشکل کمبود روبرو هستیم.
تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بتازگی با خرید امتیاز تیم تربیت ایلام به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور را کسب کرده است.