جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی دومین پیروزی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر رقم خورد‌


دومین پیروزی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر رقم خورد‌

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما:در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال ایران‌جوان با برتری در برابر شهرداری اردبیل دومین برد خانگی خود را رقم زد.

در این دیدار تیم ایران‌جوان بوشهر که نخستین پیروزی خود در بازی قبلی بدست آورده بود با انگیزه بیشتری پا به عرصه این مسابقه گذاشت و توانست با نتیجه 2 بر یک میهمان خود را شکست  دهد.

نیمه نخست این بازی که تحت تاثیر گرما و شرجی هوای بوشهر قرار داشت تا جائیکه هر دو تیم سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و دو تیم در این نیمه بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم فرارهای مصطفی احمدی دوندگی‌های بی امان هافبک‌های ایران‌جوان آهنگ بازی را به سود بوشهری‌ها تغییر داد .

پاس بی نظیر امین مشایخ با فرار زیبای الماسی همراه شد و او با یک بغل پا احسان اسدی زاده را در موقعیت مناسب صاحب توپ کرد که این بازیکن با یک بغل پا دروازه حریف را باز و ورزشگاه بوشهر را غرق در شادی کرد‌.

بعد از گل، تیم ایران‌جوان اندکی عقب نشست تا اینکه روی یک اشتباه و غافلگیری دروازه این تیم در دقیقه 64  توسط روح‌الله نعمتی باز شد  و نتیجه به تساوی کشیده شد.

تیم‌ایران‌جوان بوشهر پس ازدریافت این گل حملات خود را ادامه داد که در اواخر نیمه دوم دردقیقه 75 بازی به گل برتری توسط اویس کردجهان دست یافت.

اویس کردجهان چپ پای با تجربه ایران‌جوان یک ضربه کاشته بی نقص روانه دروازه شهرداری کرد و گل دوم ایرانجوان را به نام خود ثبت کرد‌.

ایران‌جوان بوشهر با این پیروزی به دومین پیروزی خود دست یافت‌ و با 7 امتیاز در رده سیزدهم جدول مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قرار گرفت.

شهرداری اردبیل نیز با این باخت به رده هفتم این مسابقات دست یافت.