جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی شهرداربوشهر: سایر ادارات به ایرانجوان کمک کنند


شهرداربوشهر: سایر ادارات به ایرانجوان کمک کنند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 بوشهرما: منتخب اول بوشهری ها در شورای شهر خواستار آن شد که استاندار به وعده خود درباره باشگاه ایرانجوان عمل کند.


به گزارش «بوشهرما»؛ در بخشی از جلسه علنی بعد ازظهر یکشنبه شورای شهر بوشهر که به طرح مشکلات شهروندان اختصاص دارد، اعضای تیم فوتبال امید باشگاه ایرانجوان بوشهر که امسال در لیگ برتر کشور حضور دارند خواستار چاره اندیشی شورا و شهرداری پیرامون مشکلات مالی شان شدند.

پول یخ و آب هم نداریم


ملکوتی سرپرست تیم امید ایرانجوان بوشهر گفت: تیم امید باشگاه ما در لیگ برتر، جوانان ما در لیگ یک و نوجوانان هم در زیرگروه کشوری حضور دارند، اما هیچ کدام از آنها هزینه ورودی مسابقات را در اختیار ندارند. حتی تیم امید شنبه آینده در اولین بازی لیگ برتری اش باید به مصاف تراکتورسازی تبریز برود، اما پول برای آب و یخ هم ندارد.

وی با بیان اینکه مدیران باشگاه ایرانجوان هم اعلام کرده اند مبلغ 8 میلیون تومان برای ورودی مسابقات امیدها ندارند، گفت: به شورای شهر آمده ایم تا به ما کمک کنند، وگرنه ناگزیریم امتیاز لیگ برتری خود را واگذار کنیم.

مدیریت باشگاه باید پیگیر اسپانسر باشد


پس از این اظهارنظر، رییس شورای شهر بوشهر گفت: فردی که مدیریت باشگاه را برعهده می گیرد باید پیگیر اسپانسر باشد، نه اینکه چون شورا و شهرداری به دلیل محدودیت بودجه ای قادر به حمایت مالی از این تیم نشده اند، از مسابقات کناره گیری کند.

به گفته عبدالخالق برزگرزاده، شورای شهر و شهرداری محدودیت اعتباری داشته و با همین وضعیت باید به خواسته های سایر هیت های ورزشی و تیم های مختلف را پاسخ دهند و قادر به اسپانسری تیم های پایه ایرانجوان در لیگ کشوری نیستند، اما شخصا حاضرم هرجایی که فکر می کنید نامه نگاری یا حضور ما موثر است درخدمت تان باشیم.

میگلی نژاد: سایر ادارات به اندازه شهرداری از ایرانجوان حمایت کنند


شهردار بندر بوشهر نیز که در این جلسه حضور داشت گفت: با توجه به حمایت شورا و شهرداری از تیم شاهین، اکنون بار استانداری و اداره کل ورزش برای کمک به تیم های فوتبال نصف شده، از این رو سایر ادارات و مجموعه های صنعتی استان به اندازه بودجه شهرداری برای شاهین باید به ایرانجوان کمک کنند.

غلامعلی میگلی نژاد در پاسخ به درخواست مسئولان تیم امید ایرانجوان که اصرار داشتند شهرداری اسپانسر آنها شود، گفت: خدا شاهد است به درخواست آقای دمشقی مدیر باشگاه شاهین شهرداری درباره حمایت از تیم های پایه شاهین پاسخ منفی داده ام، چون اعتبار ما جهت تیم داری محدود است و 350 میلیون تومان از بودجه مصوب شورا نیز خرج خرید امتیاز لیگ دو شده است.

وی افزود: به دلیل مشکلات مالی، مجور شدیم برای بازی چهارشنبه تیم شاهین شهرداری از پارس جنوبی خواهش کنیم تا بازیکنان از راه زمینی به عسلویه رفته و از فرودگاه پارس جنوبی به تهران و سپس به صورت زمینی به همدان بروند، از این رو به دلیل محدودیت شدید بودجه ای قادر به اسپانسری تیم دیگری نمی باشیم.

استاندار به وعده اش عمل کند


ندا عبدالله زاده منتخب اول بوشهری ها در شورای شهر هم خواستار آن شد که وعده استاندار برای باشگاه ایرانجوان عملی شود.

وی ادامه داد: روزی که اعضای شورای شهر با استاندار در دفتر وی دیدار داشتند، آقای سالاری اعلام کردند که اسپانسری از نفت یا نیروگاه برای ایرنجوان پیدا خواهند کرد و تا آن زمان استانداری هزینه این تیم را تامین می کند، از این رو پیشنهاد شد که شهرداری و شورا هم از تیم شاهین حمایت کنند.

عبدالله زاده با بیان اینکه ما از حساسیت ها برای حمایت از یک تیم خاص توسط شهرداری واقف بودیم، ادامه داد: اما چون براساس سخنان استاندار موضوع حمایت مالی از ایرانجوان را حل شده می دانستیم، به سمت احیای شاهین حرکت کردیم، از این رو از استاندار درخواست داریم به وعده شان عمل کنند تا مشکل تیم های پایه این باشگاه نیز مرتفع شود.

همچنین عبدالله زاده از رییس شورای شهر خواست این موضوع را به اطلاع استاندار برساند.

در پی این سخنان عبدالله زاده، الهام بارگاهی عضو دیگر شورای شهر گفت که استاندار درباره ایرانجوان قول قطعی نداد، ولی اکثریت اعضای شورای شهر اظهارات وی را رد کردند.

نهایتا برزگرزاده رییس شورا هم خطاب به مسئولان تیم امید ایرانجوان گفت: درخصوص پرداخت هزینه ورودی مسابقات باید این موضوع به تصویب اعضای شورا برسد، ولی این شیوه تیم داری نتیجه بخش و مستمر نیست و باید فکر اساسی کرد.