جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان در پارس جنوبی


توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان در پارس جنوبی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان در پارس جنوبی خبر داد.

 

 مهدی یوسفی بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی ورزش، سلامتی، بانوان ‏در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی در یکسال اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته و برای موفقیت بیشتر در این منطقه باید توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.

وی افزود: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در سطح پارس جنوبی امری ارزشمند و لازم است و باید کاری کنیم که کارکنان این منطقه در فعالیت‌های ورزشی مشارکت کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از ساماندهی فعالیت‌های ورزشی حوزه بانوان شاغل در صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید به بانوان اعتماد دارد و سپردن پست‌های کلیدی در بخش‌های مختلف کشور گواه این نکته است.

یوسفی بیان کرد: وزارت نفت نیز با نگاه جدی مهندس زنگنه به توانمندی‌های بانوان و سپردن پست‌های کلیدی مدیریتی و عضویت بانوان در هیئت‌مدیره‌ شرکت‌های بزرگ صنعت نفت به خوبی توانسته بانوان را در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود مشارکت دهد.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس گفت: زنان همراه و همگام با مردان در این منطقه عظیم صنعتی در کمک به توسعه همه جانبه ایران اسلامی سهیم هستند.

یوسفی از توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان در پارس جنوبی خبر داد و افزود: افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در پارس جنوبی برای استفاده بانوان مورد توجه قرار دارد.