سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی سالاری: طرح‌های امید اجتماعی محدود به زمان خاصی نیست


سالاری: طرح‌های امید اجتماعی محدود به زمان خاصی نیست

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

 

جنوب امروز : استاندار بوشهر گفت: طرح امید اجتماعی در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر محدود به زمان خاصی نیست و این طرح‌ها برای استمرا در همه مواقع باید به فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش جنوب امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛استاندار بوشهر گفت: طرح امید اجتماعی در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر محدود به زمان خاصی نیست و این طرح‌ها برای استمرا در همه مواقع باید به فرهنگ تبدیل شود.
 
مصطفی سالاری در جلسه ستاد استانی طرح امید اجتماعی دربوشهر با قدردانی از دست اندرکاران اجرای طرح امید اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: فرهنگ سازی این طرح در اولویت باید قرار بگیرد تا اثرگذاری طرح‌های امید اجتماعی ملموس‌تر و سریع‌تر انجام شود.
 
وی با تاکید بر استمرار یافتن اجرای طر‌ح‌های امید اجتماعی در استان بوشهر تصریح کرد: طرح‌های امید اجتماعی محدود به زمان خاصی نیست و برای استمرار یافتن طرح‌های آن باید به فرهنگ تبدیل شود تا اثرگذاری در تمامی زمان‌ها امکان‌پذیر شود.
 
 استاندار بوشهربا بیان اینکه یکی از بخش‌های طرح‌های امید اجتماعی در حوزه بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقا سلامتی است گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سه طرح آموزشی بهبود تغذیه، ارائه مضرات مصرف دخانیات و اهمیت تحرک و ورزش را در دستور کار قرار دارد که اجرای این آموزش‌ها نقش مهمی در ارتقاء سلامتی جامعه مورد هدف دارد.
 
سالاری برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های ورزشی، بهداشتی، محیط زیست و روانشناسی مهم دانست و تاکید کرد: در اجرای این دوره‌های آموزشی سازمان‌های مردم نهاد باید نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه آموزش‌ها باید پرمحتوا باشد گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی باید با استفاده از شیوه آموزشی نوین با بهره جستن از استادان مجرب و پرمحتوا باشد تا بتوان به اهداف تعیین شده دست یافت.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر تخصیص اعتبارات لازم برای تسریع اجرای طرح امید اجتماعی گفت: برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرها و روستاهای استان تامین اعتبارات لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط با مشارکت شهرداری‌ها ضروری است.
 
مصطفی سالاری با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی و ورزشی امید در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرایی می‌شود افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی در راستای طرح امید اجتماعی در رشته‌های مختلف هر هفته یک برنامه و رشته ورزشی برگزار که همه مردم از این طرح بهره‌مند می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های امید اجتماعی به سازمان‌های مردم نهاد سپرده شود افزود: برای برگزاری کارگاه و کلاس‌های آموزشی طرح‌های امید اجتماعی چهار میلیارد ریال اختصاص می یابد .