سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی کمک مالی شورای شهر بوشهر به تیم فوتبال ایرانجوان


کمک مالی شورای شهر بوشهر به تیم فوتبال ایرانجوان

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

جنوب امروز : مدیرعامل تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: شورای اسلامی شهر بوشهر برای کمک دو تا دو نیم میلیارد ریالی به این تیم موافقت کرد.

 

به گزارش جنوب امروز به نقل از ایرنا ، رضا فرهمندنیا افزود: تیم فوتبال ایرانجوان با مشکلات مالی عدیده ای همراه است و رسیدن این میزان کمک مالی می تواند بخش زیادی از مشکلات را در این مقطع برطرف کند.
وی با اشاره به حضور مسئولان و شماری از هواداران ایرانجوان در شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به اینکه تاکنون 10 درصد از میزان قرارداد بازیکنان پرداخت شده امید است تا پیش از نیم فصل دوم با کمک مالی این شورا بخش دیگری از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شود.
فرهمندنیا افزود: با استانداری بوشهر نیز رایزنی هایی صورت گرفته تا بخشی از منابع مالی مورد نیاز ایرانجوان از این طریق تامین شود.
وی ادامه داد: تقویت تیم ایرانجوان برای نیم فصل دوم نیز در دستور کار قرار دارد و مقرر شده کادر فنی بزودی بازیکنان مورد نیاز خود را اعلام کند.
فرهمندنیا با اشاره به بازی روز پنج شنبه هفته جاری این تیم با صنعت نفت آبادان گفت: برابر این تیم بازی حساسی را پیش رو داریم و امید است با حضور هواداران بتوانیم دومین برد متوالی خود را جشن بگیریم.
وی یادآور شد: برای این بازی سجاد فیض اللهی به دلیل سه کارته شدن قادر به همراهی ایرانجوان در بازی برابر تیم صنعت نفت نیست. 
وی بیان کرد: با توجه به تصمیم اشتباه داور در جریان بازی هفته پیش برای دادن کارت زرد به این بازیکن از طریق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم تا این کارت بخشیده و فیض اللهی بتواند برابر صنعت نفت آبادان حاضر شود

منبع ایرنا