دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی آرزوی 25 ساله مردم ورزش دوست دیلم بانام سردار سلیمانی محقق می شود؟!


آرزوی 25 ساله مردم ورزش دوست دیلم بانام سردار سلیمانی محقق می شود؟!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

 

بوشهرما:رئیس  هیات والیبال  شهرستان دیلم گفت :25 سال  آرزوی  مردم ورزش دوست دیلم  داشتن یک زمین ساحلی والیبال  در این بندر است .

به گزارش سرویس ورزشی "بوشهرما"عبدالکریم خا کپور در گفت وگوی اختصاصی  با  پایگاه خبری بوشهرما افزود:وقتی مسئولین شورا وشهرداری نسبت به احداث  زمین ساحلی والیبال به توافق نرسیدند  ، هیات والیبال شهرستان دیلم  پرچم دار احداث این زمین  در مجموعه  ورزشی دیلم شد.

وی با اشاره به نام گذاری  این زمین ورزشی به نام  سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  اضافه کرد : قطعه زمینی  در قسمت شمالی  مجموعه  ورزشی دیلم توسط  اداره ورزش وجوانان بندر دیلم  به این پروژه اختصاص پیدا کرد واز بهمن ماه 1399 با کمک خیرین  بندر  ، شهرداری دیلم و نیز دهیاری روستای عامری تاکنون  50 درصد کار انجام شده است .

رئیس هیات والیبال بندر دیلم  با اشاره به  استعداد  و پتانسیل  مناسب این بندر وجوانان مشتاق  ورش های ساحلی در این بندر تصریح کرد : در حال حاضر  ورزشکاران والیبالیست این بندر  برای آماده سازی  خود فاصله  200 کیلومتری   تا شهر برازجان  را  می پیمایند  ودر صورت فراهم شدن امکانات ،  این بندر  می تواند قطب ورزش های ساحلی در استان باشد.

وی باتقدیر از همکاری رئیس  اداره ورزش دیلم برای احداث این مجموعه گفت : اداره کل ورزش استان  نیز قول  تجهیز این زمین ساحلی راداده است ولی در حال حاضر نیاز ما به فنس  دور زمین ، تهیه ماسه ، سکوی تماشاگران ، 4 تیربرق روشنایی   و کامیون جهت حمل ماسه (برداشت ماسه از ساحل باید مجوز محیط زیست اخذ شود ) داریم  ودر همین راستا  با رئیس شرکت آبزیان  و رئیس  اداره تعاون  ، کار ورفاه اجتماعی  شهرستان دیلم داشتیم که قول همکاری به ما داده اند.