دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی شهرداری دیگربه تنهایی نمی تواندجور شاهین رابکشد/دوستداران شاهین باید پای کار بیایند


شهرداری دیگربه تنهایی نمی تواندجور شاهین رابکشد/دوستداران شاهین باید پای کار بیایند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.50 (1 رای)

بوشهرما:این روزها بحث درباره اینکه شهرداری بوشهر حمایت از تیم فوتبال شاهین را ادامه دهد یا نه در شورای شهر و میان فوتبالی‌ها داغ است.

 به گزارش "بوشهرما" نشستی درباره برخی مباحث مطرح شده در خصوص تصمیمات شورا و شهرداری در مورد تیم شاهین شهرداری بوشهر با حضور اعضای شورا ،سرپرست شهرداری و جمعی از پیشکسوتان شاهین در تالار  شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این نشست گفت: مخالف شاهین و ایرانجوان نیستیم، با شادی و نشاط هم مخالف نیستیم، اما همه چیز باید قانونمند باشد.

جعفر پورکبگانی با اشاره به حمایت‌های پیشین خود از تیم شاهین، افزود: در زمان حضور در فرمانداری بوشهر در سال ۸۷، مبلغ ۵۰ میلیون تومان که معادل ۵۰۰ میلیون این زمان بود از سازمان بنادر و دریانوردی گرفتم و چک آن را به آقای گزی دادم و حتی در زمان بازی‌های خانگی پرداخت هزینه هتل را بر عهده گرفتیم.

او ادامه داد: دوستان شاهینی چرا پیشنهاد مجموعه‌ای که قصد داشت شاهین را به شیوه‌ای نوین اداره کند، قبول نکردند.

به گفته رئیس شورای شهر بوشهر، در تفریغ بودجه سال ۹۸ و۹۹ شهرداری انحرافاتی به وجود آمده که بخشی از آن مربوط به تیم شاهین است که باعث شده شهرداری نتواند ارتقا درجه پیدا کند.

پورکبگانی عنوان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری هیچ اعتباری برای تیم شاهین دیده نشده و مجوز یکساله تیم‌داری شهرداری به پایان رسیده است. ما هیچ طرحی به شهرداری در مورد شاهین ندادیم بلکه شهرداری نامه زد و درخواست کرد که با توجه به نداشتن مجوز و بودجه باید اقداماتی انجام دهیم و مجبور به تصمیم گیری هستیم.

دوستداران شاهین باید پای کار بیایند

او بیان کرد: ما فوری تصمیم نگرفتیم گفتیم با دوستان شاهینی نشست داشته باشیم تا بتوانیم راهکاری مثبت برای تیم پیدا کنیم.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: دوستداران شاهین باید پای کار بیایند و بخشی از کار بر عهده بگیرند. پیشنهاد آقای برزگرزاده افزایش اعضای هیات مدیره است و اینکه کسانی که حضور پیدا می‌کنند نفری دو میلیارد کمک کنند و تعهدات لازم را بدهند یا الگوی شهرداری آستارا که ۴۹ درصد سهام واگذار شدن انجام گیرد.