دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی اجازه دهید پرسپولیس نفس بکشد


اجازه دهید پرسپولیس نفس بکشد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار از مشکلات و کمبود‌های تیمش گفت و افزود که شاگردانش با عملکرد خود کاستی‌ها را جبران کرده‌اند.

 
 یحیی گل‌محمدی گفت: خیلی خوشحالیم به عنوان میزبان در خدمت اهالی رسانه هستیم، واقعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود، زیرا هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده‌ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.
وی افزود: اگر فکر کنیم فردا با هوادار بازی راحتی داریم، می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود. بازی سختی خواهیم داشت و باید بیشتر از دیدار‌های قبل برای پیروزی تلاش کنیم و تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. بازی فردای ما خانگی است و باید امتیاز کامل آن را بگیریم. لیگ ۳۰ بازی دارد که مثل ۳۰ فینال خواهد بود و حق نداریم نسبت به امتیاز‌هایی که در پیش داریم، بی‌تفاوت باشیم.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مثل بازی‌های قبل برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و ان‌شاء‌الله بازی خوبی از آب در می‌آید. تیم ما به تازگی شکل خودش را گرفته است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم، به شرط اینکه تمرکز و دوندگی زیادی داشته باشیم و برای بردن بجنگیم. همه بازی‌ها برای ما مهم است و بازی با هوادار مهمترین بازی فصل خواهد بود.
گل محمدی درباره اینکه رادوشویچ ایران را ترک کرده است و آیا دوباره به ایران بازمی‌گردد یا نه؟، گفت: این بازیکن رفته است. اگر می‌خواست برگردد، از ایران نمی‌رفت. مهاجرت بازیکنان به این شکل برای پرسپولیس ظاهراً عادی شده است! در یکی دو سالی که اینجا هستم، رادو اولین بازیکنی نبوده که رفته است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم، اظهار تأسف برای آنهاست. نمی‌خواهم دل بازیکنان و هواداران را خالی کنم، بالاخره برای قهرمان شدن تلاش و مبارزه می‌کنیم. این کار را تا آخر لیگ انجام می‌دهیم و امیدوارم خدا به این تیم کمک کند، ولی مشکلات هست.
وی گفت: مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و همه افرادی که به نوعی درگیر برگزاری مسابقات هستند باید به داوری کمک کنند تا فضایی برای داوران به وجود آوریم تا با تمرکز کامل سوت بزنند، باید این کار انجام شود؛ اشتباه داوری همیشه بود، هست و خواهد بود. خودمان هم روی مسائل بیشتر کار کنیم. باید سعی کنیم فضا را به شکلی فراهم آوریم که داوران راحت‌تر سوت بزنند و باید کار را برای آن‌ها آماده و مهیا کنیم.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: داوران هم باید تمرکز خوبی داشته باشند، اما در بحث مسائل مالی و امکانات فشار زیادی تحمل می‌کنند. با ایجاد آرامش می‌توان کمک خیلی زیادی به داوران کرد تا در هفته‌های آتی داوری بهتر شود. از طرف تیم خودمان روی داوران هیچ‌وقت فشاری نبوده و اکنون هم فشاری روی آن‌ها نمی‌گذاریم. باید فضا را برای قضاوت‌های خوب و بدون مشکل آماده کنیم.
گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره بلاتکلیفی دو بازیکن تاجیکستانی به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛ گفت: اطلاعاتی از اینکه بدهی کالدرون پرداخت می‌شود یا نه، ندارم. این دو بنده خدا مثل توریست‌ها می‌آیند و می‌روند. بهتر است این بحث را رها کنیم و وارد آن نشویم. یکسری اتفاقاتی که برای پرسپولیس می‌افتد، انگار عادی است و زیاد مهم نیست و باید بیفتد.
وی ادامه داد: امسال هم کار سختی پیش‌رو داریم و از تمام هواداران و افرادی که دلسوز پرسپولیس هستند و همچنین افرادی که کنار تیم زحمت می‌کشند می‌خواهم در کنار هم باشیم. باید از هم حمایت بیشتری کنیم تا این مسائل را مدیریت و برطرف کنیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا این باشگاه به دنبال جذب رضا قوچان‌نژاد است، پاسخ داد: صحبتی در این مورد نشده است، همه می‌دانیم رضا کیفیت خوبی دارد و بازیکن بزرگی است، اما در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و هم در کوران مسابقات هستیم. به همین دلیل اکنون واقعاً دنبال جذب بازیکن نیستیم.
گل‌محمدی در مورد آخرین وضعیت سیدجلال حسینی و احسان پهلوان توضیح داد: سیدجلال یکی دو جلسه است محتاطانه با ما تمرین می‌کند البته احسان حدود ۱۰ روز دیگر کار دارد. 
وی در مورد تداوم بلاتکلیفی مدیریت پرسپولیس و اینکه طبق صحبت حمید سجادی قرار بود مدیرعامل این باشگاه پس از دربی انتخاب شود، تصریح کرد: خیلی خوب صحبت می‌کنید همه این صحبت‌ها در گذشته انجام شده و باید تلاش کنیم ثبات به وجود بیاید. از اینکه چه اتفاق‌هایی رخ داده است، اطلاعی ندارم، اما امیدوارم این انتخابات به زودی در تیم ما انجام شود.