سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی با وجود مشکلات مدیریتی مصمم به حضور در لیگ هستیم


با وجود مشکلات مدیریتی مصمم به حضور در لیگ هستیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: سرمربی تیم فوتبال سارگل گناوه (بوشهر) گفت: تیم ما با مشکلات داخلی زیادی از جمله تغییر مدیریت مواجه است و با این وجود در این بازی مصمم بودیم و ادامه می‌دهیم.

 فاطمه بیاتیان جمعه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: از قبل می‌دانستیم که بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم چرا که سرمربی و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

وی ادامه داد: تیم ما با مشکلات بزرگی مثل تغییر مدیریت مواجه است و هفته گذشته بازی با البرز را نتوانستیم برگزار کنیم.

بیاتیان اظهار داشت: هرچند امروز بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم اما با وجود همه مشکلات برای بازی‌های آینده مصمم هستیم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول، سارگل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اضافه کرد: به دلیل بی‌تجربگی بعضی از بازیکنانمان در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و امیدواریم با اعمال برخی تغییرات این کاستی‌ها جبران شود.

وی با بیان اینکه صادر نشدن آی‌دی کارت یکی از بازیکنان باعث بهم ریختگی ترکیب این تیم شد، توضیح داد: در این‌ بازی مجبور به استفاده از بازیکنی شدیم که مدت‌ها به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و فقط ۴۰ دقیقه توانستیم او را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی سارگل بوشهر درباره داوری این دیدار اظهار گفت: نتیجه بازی به هیچ وجه به عملکرد داوری ارتباطی نداشت اما ضعف‌هایی هم داشت که این ضعف‌ها در کل بازی‌های لیگ تاکنون مشاهده می‌شود.

امروز جمعه دهم دی‌ماه در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران، سارگل بوشهر مهمان ذوب‌آهن اصفهان بود و با نتیجه هشت بر یک از میزبان خود شکست خورد.

منبع ایرنا

پایان پیام//