سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی درخشش تیم فوتسال بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی در جام لیگ برتر


درخشش تیم فوتسال بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی در جام لیگ برتر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)

بوشهرما:تیم فوتسال بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی در مرحله ی حذفی لیگ برتر شرکت ملی گاز ایران، در بیرون از خانه توانست تیم گاز استان هرمزگان را با نتیجه سنگین شکست دهد.

به گزارش "بوشهرما"، محمد امین حیدری ضمن تبریک به مناسبت دهه ی امامت و ولایت بیان کرد: تیم فوتسال بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی با اقتدار مرحله ی گروهی را بدون شکست پشت سر گذاشت و به مرحله ی حذفی لیگ برتر راه یافت.


فرمانده بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: تیم فوتسال بسیج مجتمع در اولین گام از مرحله ی حذفی، تیم قدرتمند گاز استان هرمزگان را در شهر بندرعباس با ۵ گل شکست داد و متتظر دیدار برگشت در زمین خود خواهد بود.


حیدری در ادامه تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و ورزشی در پایگاه های بسیج سراسر پالایشگاه های مجتمع با برنامه ریزی و طبق تقویم سالیانه و ابلاغی با همکاری تمام واحدهای این مجموعه بزرگ گازی کشور و بخصوص حمایت های همه جانبه امور ورزش مجتمع در جریان می باشد.

 

وی ادامه داد: در سال جاری اقدامات خوبی در راستای گسترش فرهنگ ورزش در سطح کارکنان بسیجی مجتمع گاز پارس جنوبی در رشته‌های مختلف ورزشی انجام شده است و تاکنون در میدان های مختلف مقام‌های مختلفی به دست آمده است و انتظار داریم این روند موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.