جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی تیم فوتبال نوجوانان استقلال بوشهر به مسابقات کشوری راه یافت


تیم فوتبال نوجوانان استقلال بوشهر به مسابقات کشوری راه یافت

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: دبیرهیئت فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات فوتبال نوجوانان استان بوشهر با شرکت ۱۰ تیم برگزار شد که پس از برگزاری مسابقات مختلف تیم نوجوانان استقلال بوشهر به مسابقات کشور راه یافت.

 سیدعزیزالله علوی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در رشته فوتبال جایگاه و زیرساخت مهمی دارد اظهار داشت: این استان با داشتن ورزشکاران مستعد در رشته فوتبال دارای جایگاه مهمی در این رشته ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه فوتبال استان بوشهر با حضور مدرسان، مربیان وکارشناسان مجرب فعال است تصریح کرد: در این مدارس،  نوجوانان با روش‌ها و تکنیک‌های مدرن و پیشرفته فوتبال آشنا می‌شوند که تاکنون اثرات قابل توجهی داشته است.

دبیرهیئت فوتبال استان بوشهر به استعدادهای بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان استقلال بوشهر پرداخت و بیان کرد: باشگاه استقلال بوشهر از رده پایه با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت کرد اکنون جایگاه مهمی در بین تیم‌های فوتبال استان بوشهر دارد.

علوی‌زاده مدرسه فوتبال مبتنی بر علوم ورزشی با رعایت استانداردهای لازم را از جمله علل موفقیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال بوشهر درتمامی رده‌ها دانست.

وی به دیدار پایانی مسابقات فوتبال نوجوانان استان بوشهر پرداخت و گفت: این دیدار در زمین ورزشی شهید بهشتی بوشهر برگزار شد و تیم استقلال بوشهر با شکست دادن حریف‌های خود به مقام نخست این مسابقات رسید و به مرحله کشوری مسابقات فوتبال نوجوانان راه یافت.

علوی‌زاده افزود: در این دور از مسابقات 10 تیم نوجوانان استان بوشهر شرکت داشتند.

دبیرهیئت فوتبال استان بوشهر افزود: هیئت فوتبال استان بوشهر تمام تلاش خود را برای دست یابی تیم‌های فوتبال استان بوشهر به جایگاه اصلی خود انجام می‌دهد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.تسنیم