جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی کی‌روش: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم


کی‌روش: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

به گزارش خبرگزاری فارس از استرالیا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار داشت: "بازی سختی را پشت سر گذاشتیم بحرین در ابتدای بازی بهتر از ما بود چند دقیقه‌ای طول کشید تا جا بیفتیم. پس از چند دقیقه تمرکز لازم و سرعت کافی را پیدا کردیم.فکر می‌کنم بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم حتی بحرین در زمانی که 2 بر صفر عقب افتاده بود فوتبال خوبی را بازی کرد. باید زودتر گل می زدیم دژاگه باید توپ را گل می کرد اما مستحق برد بودیم."

وی ادامه داد: "در 10 دقیقه پایانی بازی هم به خاطر اینکه به مهاجمان استراحت بدهیم تعویضشان کردیم برد خوبی را به دست آوردیم به بازیکنانم و همچنین تیم خوب بحرین تبریک می گویم."

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه فکر می‌کنید اهمیت زدن گل اول در دقایق پایانی نیمه نخست چقدر مهم بود و همچنین برخی بازیکنان بهترین عملکردشان را داشتند و برخی دیگر این گونه نبودند گفت: "برای هر تیمی خوشایند است که در آن دقایق به گل برسد. برتری میدان در نیمه نخست با ما بود و در نتیجه به گل هم رسیدیم. فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم اما شخصا به عنوان تیمی به عملکرد بازیکنان نگاه می‌کنم نه فردی."طرفداری