جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی شهرداری تبریز سومین حریف تدارکاتی پرسپولیس


شهرداری تبریز سومین حریف تدارکاتی پرسپولیس

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

طرفداری- به گزارش خطرفداری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام سرمربی تیم، وی قصد دارد پنجشنبه این هفته دوم بهمن ماه، شاگردانش را در یک بازی دوستانه به میدان بفرستد و در این ارتباط از تیم شهرداری تبریز به عنوان حریف تدارکاتی سرخپوشان یاد کرد.

بازیکن برزیلی یکشنبه وارد تهران می‌شود

بازیکن برزیلی که قرار است با حضور در ایران با تائید نهایی کادر فنی پرسپولیس نسبت به انعقاد قرارداد با وی اقدام شود، فردا شب وارد تهران خواهد شد.

با توجه به هماهنگی به عمل آمده از سوی رابط ایران بازیکن برزیلی و طبق اعلام وی به باشگاه، این بازیکن که قرار است قبل از انعقاد قرارداد، در تمرین حاضر شود، امروز شنبه برزیل را به قصد حضور در تهران ترک خواهد کرد. بنابر اعلام وی، قرار است فردا شب از طریق فرودگاه امام (ره) وارد تهران شود.

گفتنی است؛ در مورد بازیکن ازبکستانی نیز هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.

سرخپوشان یکشنبه شب عازم تهران می‌شوند

تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب امارات را به قصد تهران خواهد کرد.

محمود خوردبین  در این ارتباط گفت: "طبق برنامه قرار است فردا آخرین تمرین انجام شود که تمرین ریکاوری خواهد بود. البته کادر فنی تصمیم نهایی درباره این تمرین را پس از بازی دوستانه امروز و با توجه به شرایط بازیکنان و تیم اتخاذ خواهد کرد.در هر صورت ما فردا از رأس‌الخیمه عازم دوبی خواهیم شد و از آنجا با پرواز ساعت 22 به سمت تهران حرکت می‌کنیم."