دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر اعزام بیش از 800 مبلغ بوشهری در ایام محرم


اعزام بیش از 800 مبلغ بوشهری در ایام محرم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: بالغ‌بر 800 مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی  اظهار داشت: بیش از 1200 هیئت مذهبی در استان بوشهر فعالیت دارند که در حال تدارک برگزاری محافل و مجالس سوگواری سرور و سالار شهید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در این راستا نشست‌های هماهنگی و کاربردی در مرکز استان و شهرستان‌ها به‌وسیله تشکل‌های تخصصی شامل شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان تشکیل شده تا بتوانیم مجالس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های محوری امسال اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان اعم از شهر و روستاست که پیش‌بینی می‌کنیم بالغ‌بر 800 نفر از مبلغین محترم و مبلغات محترمه در ایام محرم به مناطق مختلف استان بوشهر اعزام ‌شوند.

سروستانی خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهایی که سرلوحه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان قرار دارد، پرداختن به دو ثقل گران‌بهایی است که پیامبر عظیم شان آنها را به ودیعه نهاده که یکی قرآن و دیگری عطرت است.

وی افزود: همان‌طور که امام حسین(ع) در مقابل مستکبران ایستاد و مقابله کرد، شعار و یکی از راهبردهای اساسی هیئت‌های مذهبی ما این است که با تمام قوا از ارزش‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در تبعیت از رهبری دفاع کنیم.